سلام دوست گرامی
چقدر سخت میگیری، تا اونجا که میدونم واسه ما دخترا ازدواج سخت تره! شما که دستتون بازه! ضمنا هنوز خیلی وقت داری، مشکلتون خیلی کوچیکه داری بزرگش میکنی! ایشالا بزودی نیمه گم شدت و پیدا میکنی و زندگی تشکیل میدی غصه شو نخور..
تشکرشده 285 در 148 پست
سلام دوست گرامی
چقدر سخت میگیری، تا اونجا که میدونم واسه ما دخترا ازدواج سخت تره! شما که دستتون بازه! ضمنا هنوز خیلی وقت داری، مشکلتون خیلی کوچیکه داری بزرگش میکنی! ایشالا بزودی نیمه گم شدت و پیدا میکنی و زندگی تشکیل میدی غصه شو نخور..
nolife (چهارشنبه 06 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)