مینا عزیزم حوصله ی کسیو سر نمی بری![]()
واقعا تحمل هم چنین شرایطی سخته خب!!! چرا می ترسی حاشیه درست بشه؟!! مگه تو اشتباهی مرتکب شدی؟!! کمیته ی امداد مگه دادگاهه؟! چکار می تونه بکنه مثلا؟!
مگه تو و اون خانومه یه محله زندگی می کنید که همه ش چشم تو چشم می شید؟!!






علاقه مندی ها (Bookmarks)