به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 مرداد 94 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    859
    سطح
    15
    Points: 859, Level: 15
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 77 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست خوبم متاسفانه از زمانیکه که با سایت همدردی آشنا شدم و تاپیکها رو دنبال می کنم به شدت نظرم نسبت به جوانان عوض شده . دختر و پسرهایی که بدون آگاهی و داشتن معیار و چارچوب " بخصوص دخترها" تن به وصلتهایی میدن که بیشتر وصله ای می شه برای خودشون و خانوادشون که دیگه دستشون به جایی وصل نمی شه . اونقدر برای عقد عجله می کنن که گویی در این جامعه هرگز زندگی نکرده اند و هیچگونه اطلاعی از قوانین و عرف جاری ندارن . یک نگاه به تاپیکها بیاندازید و ببینید که چقد تشابه بین اونها و وضعیت شما هست. همه اون دخترها با نارضایتی کامل بنا به مصلحت ادامه می دن و ترس از آبرو باعث می شه قدم به زندگیهایی بگذارند که زنان ازدواج کرده این سایت اونرو تجربه می کنند.
    اینگونه که من از تاپیکهای مشابه شما دریافتم ماندن در دوران عقد به مدت طولانی مسبب مشکلات فراوان هست. پسرها پس از عقد به مناسبت اختیاراتی که قانون به اونها می ده خودشون رو صاحب اختیار می دونن نیازهای غریزیشون رو برطرف می کنن بدون اینکه مسئولیت یک مرد رو در قبال همسرشون رو به جا بیارن . هم زندگی مجردیشون رو دارن هم کسی هست که نیازشون رو برطرف کنه.
    حالا به نظر من شما مسئله ندادن نفقه رو جدی بگیرید و بدونید که این رفتاریست که ایشون در آینده پیش می گیرن شاید به مراتب بدتر از آنچه الان هستند. پس روی استقلال مادی خودتون کار کنید تا فردا روز خدای ناکرده محتاج ایشون و دیگران نباشید. خودتون رو قوی کنید و سعی کنید همین مشکل رو پیش از زندگی مشترک حل و فصل کنید. این رفتار ها مثل تبی است که نشان از بیماری می ده . اونو نادیده نگیرید .

  2. 2 کاربر از پست مفید raha20014 تشکرکرده اند .

    maryam240 (دوشنبه 22 تیر 94), Zahra68 (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 تیر 97 [ 21:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-22
    نوشته ها
    180
    امتیاز
    5,092
    سطح
    45
    Points: 5,092, Level: 45
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 91 در 64 پست

    Rep Power
    34
    Array
    ممنون رها جان،حقیقتش اصلا نمیدونم چیکار کنم!ما تازه بعد ۲ماه قهر،با

    هم خوب شدیم.فکر کنم بزرگترها دیگه از دست دعواهای ما خسته شدن.

    خیلی راحت میگه من برا تحصیلت اصلا پول نمیدم،اگر هم یه وقتی برا

    چیز دیگه بهت پول دادم نباید برا تحصیلت خرج کنی،چون من راضی

    نیستم!،ولی برا چیزای دیگه


    بهت پول میدم،اونا رو هم نمیده،الکی میگه،از من توقع داره

    برم سرکار،و تو مسایل مادی کمکش کنم.منم لجم میگیره،امروز داشتم

    فکر میکردم که اگه برا تحصیل پول نمیده،نده عوضش موقعی که میگه

    برم سرکار،منم بهش بگم عزیزم با مدرک دیپلم اگه تونستی تو یه شرکت

    معتبر برام کار کارمندی جور کن،چون هزینه تحصیل لیسانس و فوق

    لیسانسم رو بابام داده،راضی نیست من برم سرکار!

    شاید حسادت میکنه،چون مدرک خودش فوق دیپلمه ولی از اینکه

    نگرانی من برا جور شدن پول براش مهم نیست لجم میگیره و ازش

    متنفر میشم.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.