
نوشته اصلی توسط
دانه
چرا به حرفهاي يه آدم شكست خورده گوش كنيم و راهنمايي كنيم؟
اسم اين را شكست نگذاريد. اتفاق خاصي كه نيفتاده، فقط طوري شده كه شما با واقعيت روبه رو شده ايد و خيال پردازي هاي كه او برايتان كرده نقش بر آب شده.
اين را به فال نيك بگير و خودت را زياد اذيت نكن.
هر كسي كه آمد گفت مي ميرم برات و مي خوامت كه نشد عاشق. بايد از همون اول امتحان مي كردي ببيني چند مرده حلاجه. به هر حال غصه خوردن نداره. خودتو ناراحت نكن و اصلا سعي نكن غرورت را خورد كني. به هيچ عنوان ديگه باهاش رابطه برقرار نكن تا مزحكه دست خاص و عام نشي.
از اين به بعد توي كلاس خيلي سرسنگين باهاش برخورد كن و تا جايي كه تونستي جايي بشين كه توي ديد هم نباشيد. خيلي خودت را بي تفاوت نشان بده.
خوشبخت باشي
علاقه مندی ها (Bookmarks)