به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کمک...................به یه دختر بینوا

رأی دهندگان
1. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • کمک

    1 100.00%
  • کمک

    0 0%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: لطفا به حرف یه آدم شکست خورده گوش کنید وراهنمایش کنید

    چرا به حرفهاي يه آدم شكست خورده گوش كنيم و راهنمايي كنيم؟
    اسم اين را شكست نگذاريد. اتفاق خاصي كه نيفتاده، فقط طوري شده كه شما با واقعيت روبه رو شده ايد و خيال پردازي هاي كه او برايتان كرده نقش بر آب شده.
    اين را به فال نيك بگير و خودت را زياد اذيت نكن.
    هر كسي كه آمد گفت مي ميرم برات و مي خوامت كه نشد عاشق. بايد از همون اول امتحان مي كردي ببيني چند مرده حلاجه. به هر حال غصه خوردن نداره. خودتو ناراحت نكن و اصلا سعي نكن غرورت را خورد كني. به هيچ عنوان ديگه باهاش رابطه برقرار نكن تا مزحكه دست خاص و عام نشي.
    از اين به بعد توي كلاس خيلي سرسنگين باهاش برخورد كن و تا جايي كه تونستي جايي بشين كه توي ديد هم نباشيد. خيلي خودت را بي تفاوت نشان بده.

    خوشبخت باشي

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 88 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    184
    امتیاز
    3,584
    سطح
    37
    Points: 3,584, Level: 37
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا به حرف یه آدم شکست خورده گوش کنید وراهنمایش کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط دانه
    چرا به حرفهاي يه آدم شكست خورده گوش كنيم و راهنمايي كنيم؟
    اسم اين را شكست نگذاريد. اتفاق خاصي كه نيفتاده، فقط طوري شده كه شما با واقعيت روبه رو شده ايد و خيال پردازي هاي كه او برايتان كرده نقش بر آب شده.
    اين را به فال نيك بگير و خودت را زياد اذيت نكن.
    هر كسي كه آمد گفت مي ميرم برات و مي خوامت كه نشد عاشق. بايد از همون اول امتحان مي كردي ببيني چند مرده حلاجه. به هر حال غصه خوردن نداره. خودتو ناراحت نكن و اصلا سعي نكن غرورت را خورد كني. به هيچ عنوان ديگه باهاش رابطه برقرار نكن تا مزحكه دست خاص و عام نشي.
    از اين به بعد توي كلاس خيلي سرسنگين باهاش برخورد كن و تا جايي كه تونستي جايي بشين كه توي ديد هم نباشيد. خيلي خودت را بي تفاوت نشان بده.

    خوشبخت باشي
    ای بابا ، اگه قرار بود دختر های ما با اولین اشتباه حدی طرف ، ازش فاصله می گرفتند ، این همه بد بختی وحود نداشت ، اما اینها تا پسره از قضای روزگار دوباره برای اذیت کردن دختره ، بهش یک رو می اندازند . دختر یک دل ، بلکه صد دل از قبل بدتر ، بهش اعتماد می کنند . (من که موندم)

  3. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: لطفا به حرف یه آدم شکست خورده گوش کنید وراهنمایش کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط پسر بهاری
    نقل قول نوشته اصلی توسط دانه
    چرا به حرفهاي يه آدم شكست خورده گوش كنيم و راهنمايي كنيم؟
    اسم اين را شكست نگذاريد. اتفاق خاصي كه نيفتاده، فقط طوري شده كه شما با واقعيت روبه رو شده ايد و خيال پردازي هاي كه او برايتان كرده نقش بر آب شده.
    اين را به فال نيك بگير و خودت را زياد اذيت نكن.
    هر كسي كه آمد گفت مي ميرم برات و مي خوامت كه نشد عاشق. بايد از همون اول امتحان مي كردي ببيني چند مرده حلاجه. به هر حال غصه خوردن نداره. خودتو ناراحت نكن و اصلا سعي نكن غرورت را خورد كني. به هيچ عنوان ديگه باهاش رابطه برقرار نكن تا مزحكه دست خاص و عام نشي.
    از اين به بعد توي كلاس خيلي سرسنگين باهاش برخورد كن و تا جايي كه تونستي جايي بشين كه توي ديد هم نباشيد. خيلي خودت را بي تفاوت نشان بده.

    خوشبخت باشي
    ای بابا ، اگه قرار بود دختر های ما با اولین اشتباه حدی طرف ، ازش فاصله می گرفتند ، این همه بد بختی وحود نداشت ، اما اینها تا پسره از قضای روزگار دوباره برای اذیت کردن دختره ، بهش یک رو می اندازند . دختر یک دل ، بلکه صد دل از قبل بدتر ، بهش اعتماد می کنند . (من که موندم)
    گل گفتی . پسرا هم اینو خوب میدونن . و خیلی راحت با چرب زبونی سعی میکنند به خواسته هاشون برسن . منم تو این موضوع موندم که چطور دخترا اینقدر ساده هستند که میبینند حرف باد هواست ولی باز سه سوت دم به تله میدن !


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.