سلام چه عرض کنم واقعاً آدم قلبش به درد میاد!

به جز دعا کردن تنها کاری که میتونید بکنید اینه که در کنارش باشید. بذارید سرش رو روی شونه هاتون بذاره و تا دلش میخواد گریه کنه
مدتی دیگه که آروم تر شد ببریدش بیرون مثلا یه امام زاده خلوت و آروم. بهش روحیه بدید کمکش کنید واسه آرامش شوهرش دعا کنه