گفتی انشاله با مشکلات زندگی مشترک به تالار برگردم، یه روز نشده با مشکلات خواستگاری برگشتی
انشاله که خیره 
به هر زبونی به خواستگار بگی من می خوام تو یه محیط مردونه شرکتی کار کنم و الانم کارم تدریس و اداره مغازه است و پولم را هم نمی خوام بیارم تو زندگی مشترک
می ذاره می ره.
مگر این که خودش مورد داشته باشه. مرد سالم پیدا کن. آدمی که سالمه، زندگی سالم می خواد.
من حاضر نیستم با مردی زندگی کنم که قبول کنه من کار کنم و پولم را هم بردارم برای خودم و محلش هم نذارم !!!!!! لابد من براش مهم نیستم که اصلا براش مهم نیست چیکار می کنم.
اگر مرد بودم هم حاضر نبودم زنی بگیرم که بخواد صبح تا غروب خونه نباشه و شب با من بیاد خونه ولی مخارج خونه و زندگیش با من باشه. یعنی من 24 ساعت در خدمت اون زندگی باشم و خانم سه ساعت غروب با من زندگی مشترک داره. از صبح تا غروبش مال خودشه تنها !!!!!
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)