لطفاً اگر مشکل خودتون هست به شکل اول شخص مطرح کنید . در غیر اینصورت تاپیک نظرسنجی محسوب می شود و به انجمن آزاد منتقل می شود ....
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
لطفاً اگر مشکل خودتون هست به شکل اول شخص مطرح کنید . در غیر اینصورت تاپیک نظرسنجی محسوب می شود و به انجمن آزاد منتقل می شود ....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)