برادر عزیز، خانم بنده هم به مانند خانم شما اصرار به طلاق توافقی داره، من شرایطم خیلی بدتر و حادتر از شماست ولی سعی میکنم با مشاوره گرفتن و قویتر کردن خودم این مسئله را با حدااقل استرس و تنش حلش کنم. منم مثل شما اصلا دوس ندارم جدا شیم ولی هرکاری اصولی داره. دوستان عزیز لطف میکنن کامنت های خوبی براتون میزارن. یکم قویتر باشین. همه دوستان نظرشون اینه که شما اول از همه خودتونو کنترل کنید. با مشاور و وکیل درتماس باشید، زیاد التماس خانمتونو نکنید. این باعث میشه که قدرت فکر کردن و تمرکزتون بالا بره. ترجیحا با یه دوستی که فکر میکنین انسان با درک و قوی (از لحاظ فکری) هست باهاش درتماس باشید هر روز باهم قدم بزنید وازش کمک بخواهین. دست به دامن خانواده خانمتون هم نشین، تو این شرایط اونا این برداشت نامناسبی از رفتارتون میکنند. پس لطفا یکم بخودتون بیایین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)