به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali.amamverdi نمایش پست ها
    خانم محترم ایشون که طلاق نخواستن اون هوس پول کرده ایشان باید از خودش دفاع کنه بره پول رو بده به زنه اونوقت ادم خوبیه داداش از حقت دفاع کن از حالت منفعلانه بیا بیرون سریعحساب بانکیتو خالی سریع بزن به نام یک ادم مطمئن



    چرااینقدرعصبانی؟بدون اینقدربزرگ وپررنگ نوشتن هم میتونستم پست شمارو بخونم
    شمانظرتونو برای دوستمون گفتید منم نظرمو گفتم ایشون تاپیک زدن برای همین کاردیگه؟
    فقط ازشمایه سوال دارم اگه خدایی نکرده خواهرخودتم بودبه دامادتون میگفتی برو پولتو به نام کس دیگه بزن؟

    من فکرنمیکنم یه دختر31 ساله که محیط خونه پدریشو دوست نداشته برای طلاق وگرفتن مهریه ازدواج کرده باشه
    اتفاقا وقتی زنی پشت وپناهی نداره سختی های خونه شوهرو خوب تحمل میکنه
    ایشون هیچی ازمشکلاتشون نگفتن درست نیست اینقدر زودقضاوت کنیم وخانم رو مقصربدونیم وحتماخانمشون خوبی هایی داشته که ایشون علی رغم مخالفت مادرشون باهاش ازدواج کرده
    شماازکجامیدونی اون خانم هوس پول کرده؟چه بااطمینان حرف میزنید انگارازمسائل زندگیشون کامل باخبرید

    به هرحال مهریه حق زن هست چه زن خوبی باشه چه زن بدی شمااقایون وقتی داریدازدواج میکنیدباید اون قدری رو قبول کنید که درتوان تون هست چون این دین تااخرعمرگردن تونه حتی اگه بازرنگی بتونید اززیر دادنش دربرید
    این اقا هم ازپاشیده شدن زندگیشون حرفی نزدن فقط نگران ازدست رفتن پولشون هستن که بارراهکارهای اقایون سایت اون پولم ازدست نمیدن


    اون خانم هنوز همسرشرعی وقانونی این اقاهستن حالایه دعوایی پیش اومده ازکجامعلوم جدابشن اماشما همسراین اقا رو اون زنه خطاب میکنید؟به چه حقی؟
    به فرض که اون خانم مهریه اشو اجرابذاره حقش هست چیزی که خداوپیغمبرگفتن این اقاهم موقع ازدواج وامضا کردن باید 1درصد احتمال چنین روزی رو میدادن وبجای 200میلیون بیست میلیون مهرمیکردن نه اینکه چیزی رو قبول کنن که خارج ازتوانشون هست

    ویرایش توسط شاپرک 114 : یکشنبه 03 خرداد 94 در ساعت 14:33

  2. 2 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    کمال (یکشنبه 03 خرداد 94), آبی آسمان (یکشنبه 03 خرداد 94)

  3. #2
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 01 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1388-1-13
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    10,392
    سطح
    67
    Points: 10,392, Level: 67
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک 114 نمایش پست ها



    چرااینقدرعصبانی؟بدون اینقدربزرگ وپررنگ نوشتن هم میتونستم پست شمارو بخونم
    شمانظرتونو برای دوستمون گفتید منم نظرمو گفتم ایشون تاپیک زدن برای همین کاردیگه؟
    فقط ازشمایه سوال دارم اگه خدایی نکرده خواهرخودتم بودبه دامادتون میگفتی برو پولتو به نام کس دیگه بزن؟

    من فکرنمیکنم یه دختر31 ساله که محیط خونه پدریشو دوست نداشته برای طلاق وگرفتن مهریه ازدواج کرده باشه
    اتفاقا وقتی زنی پشت وپناهی نداره سختی های خونه شوهرو خوب تحمل میکنه
    ایشون هیچی ازمشکلاتشون نگفتن درست نیست اینقدر زودقضاوت کنیم وخانم رو مقصربدونیم وحتماخانمشون خوبی هایی داشته که ایشون علی رغم مخالفت مادرشون باهاش ازدواج کرده
    شماازکجامیدونی اون خانم هوس پول کرده؟چه بااطمینان حرف میزنید انگارازمسائل زندگیشون کامل باخبرید

    به هرحال مهریه حق زن هست چه زن خوبی باشه چه زن بدی شمااقایون وقتی داریدازدواج میکنیدباید اون قدری رو قبول کنید که درتوان تون هست چون این دین تااخرعمرگردن تونه حتی اگه بازرنگی بتونید اززیر دادنش دربرید
    این اقا هم ازپاشیده شدن زندگیشون حرفی نزدن فقط نگران ازدست رفتن پولشون هستن که بارراهکارهای اقایون سایت اون پولم ازدست نمیدن


    اون خانم هنوز همسرشرعی وقانونی این اقاهستن حالایه دعوایی پیش اومده ازکجامعلوم جدابشن اماشما همسراین اقا رو اون زنه خطاب میکنید؟به چه حقی؟
    به فرض که اون خانم مهریه اشو اجرابذاره حقش هست چیزی که خداوپیغمبرگفتن این اقاهم موقع ازدواج وامضا کردن باید 1درصد احتمال چنین روزی رو میدادن وبجای 200میلیون بیست میلیون مهرمیکردن نه اینکه چیزی رو قبول کنن که خارج ازتوانشون هست


    مشکل همینه که شما میای از دید خودت و زندگی خودت تو این تاپیک پست میزنی ... اگه شما زن مهربون و دربند خانواده ای هستی زن من آدمیه که هیچ دلگرمی تو خونه من نبوده و هیچوقت پیشرفت تو زندگی ما ایشون رو خوشحال نکرده همیشه خدا اخم و تخم و اعصاب خوردی داشته و هیچ آرامشی برای من نوعی بوجود نیاورده

    اون خانمی هم که میفرمایی از امروز صبحی که پدرشون میخاست 110 زنگ بزنه برای من مرد ... درسته آدم بدبخت و ساده ای هستم ولی تا این حد که بزارم کسی روی کل زندگیم قمار کنه و منو بدبخت کنه ... اگر کوچکترین کششی تو زندگی بوجود آورده بود و کوچکترین کاری کرده بود حقشو کامل میدادم ولی حتی ایشون با یه نزدیکی ساده مشکل داشت و همیشه منو پس میزد ... من هیچ دینی نسبت به ایشون ندارم و هیچقوت هم کوچکترین کمکی از طرف خودش و خونوادش بهم نشده فقط حمالی کردم ... دیشب دلم شکست و به خودم اومدم دیگه تموم شد.

  4. کاربر روبرو از پست مفید TECH تشکرکرده است .

    ali.amamverdi (یکشنبه 03 خرداد 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 96 [ 03:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-23
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    3,954
    سطح
    40
    Points: 3,954, Level: 40
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    90

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک 114 نمایش پست ها



    چرااینقدرعصبانی؟بدون اینقدربزرگ وپررنگ نوشتن هم میتونستم پست شمارو بخونم
    شمانظرتونو برای دوستمون گفتید منم نظرمو گفتم ایشون تاپیک زدن برای همین کاردیگه؟
    فقط ازشمایه سوال دارم اگه خدایی نکرده خواهرخودتم بودبه دامادتون میگفتی برو پولتو به نام کس دیگه بزن؟

    من فکرنمیکنم یه دختر31 ساله که محیط خونه پدریشو دوست نداشته برای طلاق وگرفتن مهریه ازدواج کرده باشه
    اتفاقا وقتی زنی پشت وپناهی نداره سختی های خونه شوهرو خوب تحمل میکنه
    ایشون هیچی ازمشکلاتشون نگفتن درست نیست اینقدر زودقضاوت کنیم وخانم رو مقصربدونیم وحتماخانمشون خوبی هایی داشته که ایشون علی رغم مخالفت مادرشون باهاش ازدواج کرده
    شماازکجامیدونی اون خانم هوس پول کرده؟چه بااطمینان حرف میزنید انگارازمسائل زندگیشون کامل باخبرید

    به هرحال مهریه حق زن هست چه زن خوبی باشه چه زن بدی شمااقایون وقتی داریدازدواج میکنیدباید اون قدری رو قبول کنید که درتوان تون هست چون این دین تااخرعمرگردن تونه حتی اگه بازرنگی بتونید اززیر دادنش دربرید
    این اقا هم ازپاشیده شدن زندگیشون حرفی نزدن فقط نگران ازدست رفتن پولشون هستن که بارراهکارهای اقایون سایت اون پولم ازدست نمیدن


    اون خانم هنوز همسرشرعی وقانونی این اقاهستن حالایه دعوایی پیش اومده ازکجامعلوم جدابشن اماشما همسراین اقا رو اون زنه خطاب میکنید؟به چه حقی؟
    به فرض که اون خانم مهریه اشو اجرابذاره حقش هست چیزی که خداوپیغمبرگفتن این اقاهم موقع ازدواج وامضا کردن باید 1درصد احتمال چنین روزی رو میدادن وبجای 200میلیون بیست میلیون مهرمیکردن نه اینکه چیزی رو قبول کنن که خارج ازتوانشون هست

    مگه تو زندگیش بودی که اینقدر داری طرفداری زنه رو میکنی اون یک زنه فهمیدی یک زن از نظر من زنی که شوهرشو بفروشه به قرونی ارزش نداره مردی که دار از صبح تا شب تلاش میکنه برای زندگیش بعد زنه بره مهریه شو اجرا بزاره به چه حقی با مرد اینکارو کرده خوب راه دادگاه پاسگاه رو یاد گرفتین مهریه بگیرید شما زندگی بکن نیستید تق طوقی میخوره مهریه بده نه عزیز جان تموم شد مهریه قسط بندی میشه صدقه مرده میره میده به زنه

  6. کاربر روبرو از پست مفید ali.amamverdi تشکرکرده است .

    TECH (یکشنبه 03 خرداد 94)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali.amamverdi نمایش پست ها
    مگه تو زندگیش بودی که اینقدر داری طرفداری زنه رو میکنی اون یک زنه فهمیدی یک زن از نظر من زنی که شوهرشو بفروشه به قرونی ارزش نداره مردی که دار از صبح تا شب تلاش میکنه برای زندگیش بعد زنه بره مهریه شو اجرا بزاره به چه حقی با مرد اینکارو کرده خوب راه دادگاه پاسگاه رو یاد گرفتین مهریه بگیرید شما زندگی بکن نیستید تق طوقی میخوره مهریه بده نه عزیز جان تموم شد مهریه قسط بندی میشه صدقه مرده میره میده به زنه

    اقای محترم من توزندگیشون نبودم واصلاازاون خانم طرفداری هم نکردن من ازمهریه که حق قانونی وشرعی زنهاست دفاع کردم لطفا فرقشون رو متوجه بشید تومملکت ما همه قوانین به نفع اقایون هست یه مهریه فقط برای خانم ها مونده که به مدد دوزوکلک وحقه بازی بعضی اقایون اونم به خیلی ازخانم ها نمیرسه
    شمااصلانمیدونیدچرااین خانم اینکارو کرده؟خود صاحب تاپیک وبقیه اقایون فقط چسبیدن به مهریه وراه های دررفتن ازدادن اون اول علت رو بدونید بعدبگید که شوهرشو فروخته
    لطفابه تاپیک قبلی این اقاسربزنید خودشون نوشتن زن من ادم بدبختیه اونقدرمظلومه که وقتی دعواش میکنم هیچی نمیگه فقط گریه میکنه خب چی باعث شده این زن مظلوم این کارو کنه؟

    طرز فکر وادب شما کاملا از نوشته هاتون مشخص شد مهریه ای رو که خداو پیغمبرحق زن قراردادن صدقه میدونیدواصلانمیتونید عصبانیت خودتونو توی دنیای مجازی کنترل کنید برای چی جمع بستید؟به چه حقی میگید زندگی کن نیستید؟شماازخودصاحب تاپیک عصبانی ترهستید
    دفعه قبل هم گفتم مخاطب من شمانیستید من برای صاحب تاپیک نوشتم همونطورکه شمانوشتید لطفا دیگه درجواب من چیزی ننویسید اگرهم نوشتید مطمئن باشید جواب من درمقابل شما خاموشی است


    صاحب تاپیک هم گویا ازنظرات مخالف اصلا خوششون نمیادوفقط پست هایی که به مذاقشون خوش اومده رو لایک کردن همونطورکه تو تاپیک قبلیشون تانظراتی مخالف نظرخودشون دیدن نیمه کاره رهاش کردن ودرخواست حذفشون رو دادن
    من ازتاپیک میرم تااقایون اینجابه هم راهکاربدن
    موفق باتشید
    ویرایش توسط شاپرک 114 : دوشنبه 04 خرداد 94 در ساعت 09:55

  8. 4 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    ali.amamverdi (دوشنبه 04 خرداد 94), alireza198 (دوشنبه 04 خرداد 94), anyy (سه شنبه 05 خرداد 94), عاشق خانواده (دوشنبه 04 خرداد 94)

  9. #5
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 01 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1388-1-13
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    10,392
    سطح
    67
    Points: 10,392, Level: 67
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک 114 نمایش پست ها
    اقای محترم من توزندگیشون نبودم واصلاازاون خانم طرفداری هم نکردن من ازمهریه که حق قانونی وشرعی زنهاست دفاع کردم لطفا فرقشون رو متوجه بشید تومملکت ما همه قوانین به نفع اقایون هست یه مهریه فقط برای خانم ها مونده که به مدد دوزوکلک وحقه بازی بعضی اقایون اونم به خیلی ازخانم ها نمیرسه
    شمااصلانمیدونیدچرااین خانم اینکارو کرده؟خود صاحب تاپیک وبقیه اقایون فقط چسبیدن به مهریه وراه های دررفتن ازدادن اون اول علت رو بدونید بعدبگید که شوهرشو فروخته
    لطفابه تاپیک قبلی این اقاسربزنید خودشون نوشتن زن من ادم بدبختیه اونقدرمظلومه که وقتی دعواش میکنم هیچی نمیگه فقط گریه میکنه خب چی باعث شده این زن مظلوم این کارو کنه؟

    طرز فکر وادب شما کاملا از نوشته هاتون مشخص شد مهریه ای رو که خداو پیغمبرحق زن قراردادن صدقه میدونیدواصلانمیتونید عصبانیت خودتونو توی دنیای مجازی کنترل کنید برای چی جمع بستید؟به چه حقی میگید زندگی کن نیستید؟شماازخودصاحب تاپیک عصبانی ترهستید
    دفعه قبل هم گفتم مخاطب من شمانیستید من برای صاحب تاپیک نوشتم همونطورکه شمانوشتید لطفا دیگه درجواب من چیزی ننویسید اگرهم نوشتید مطمئن باشید جواب من درمقابل شما خاموشی است


    صاحب تاپیک هم گویا ازنظرات مخالف اصلا خوششون نمیادوفقط پست هایی که به مذاقشون خوش اومده رو لایک کردن همونطورکه تو تاپیک قبلیشون تانظراتی مخالف نظرخودشون دیدن نیمه کاره رهاش کردن ودرخواست حذفشون رو دادن
    من ازتاپیک میرم تااقایون اینجابه هم راهکاربدن
    موفق باتشید
    چه حقی چه کشکی چه آشی چه دوغی ... جمع کنین بینیم با ... دوکون باز کردین ... شما زنا و دخترا چه گلی سر شوهر بدبخت گرفتین که بقیه دومیتون باشن همتون سر و ته یه کرباسین فقط میخاین با مهریه خودتونو میخ کنین به زندگی ... هیچ خبری نیست ... صبح تا شب بخورین و بخابین و عورد بدین

    صد رحمت به مادرای قدیم که اصلن روشون نمیشد این حرفارو بزنن و زندگیشون مثل گل تمیز بود ... الان زنا دیگه زن نیستن شدن ماشین تلکه کردن مردای بدبخت ... شما برو بچسب به شوهر خودت و مهریه از شوهر خودت بگیر چه گیری دادی رو ما

    دیگه ام نبینم اینجا پست زدی ها یه ذره انصاف ندارین هی حق و حقوق میکنین کدوم حق و حقوق جمع کنین بابا

  10. کاربر روبرو از پست مفید TECH تشکرکرده است .

    ali.amamverdi (دوشنبه 04 خرداد 94)

  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 اسفند 03 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    9,933
    سطح
    66
    Points: 9,933, Level: 66
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 171 در 76 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط TECH نمایش پست ها
    چه حقی چه کشکی چه آشی چه دوغی ... جمع کنین بینیم با ... دوکون باز کردین ... شما زنا و دخترا چه گلی سر شوهر بدبخت گرفتین که بقیه دومیتون باشن همتون سر و ته یه کرباسین فقط میخاین با مهریه خودتونو میخ کنین به زندگی ... هیچ خبری نیست ... صبح تا شب بخورین و بخابین و عورد بدین

    صد رحمت به مادرای قدیم که اصلن روشون نمیشد این حرفارو بزنن و زندگیشون مثل گل تمیز بود ... الان زنا دیگه زن نیستن شدن ماشین تلکه کردن مردای بدبخت ... شما برو بچسب به شوهر خودت و مهریه از شوهر خودت بگیر چه گیری دادی رو ما

    دیگه ام نبینم اینجا پست زدی ها یه ذره انصاف ندارین هی حق و حقوق میکنین کدوم حق و حقوق جمع کنین بابا
    برای مهریه راحت باش اینهمه ادم ندادن تو هم روش ...چاره کارشم یه وکیل خوب و این راههای قانونیه که دوستان یادت دادن...پس مشکلت حله دیگه

    راستی
    اگه این خانم شاپرک جلو دستت بود یه کتک درست حسابی بهش میزدی...نه؟
    شمام جمع کن این بساط قلدر بازیو
    فک کردی چاله میدونه هرچی از دهنت میاد میگی

    مرد اونه که عصبانی میشه خشمشو فرو ببره ...نه اینطوری داداش من

  12. 2 کاربر از پست مفید cheshmakk تشکرکرده اند .

    شاپرک 114 (دوشنبه 04 خرداد 94), عاشق خانواده (دوشنبه 04 خرداد 94)

  13. #7
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 01 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1388-1-13
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    10,392
    سطح
    67
    Points: 10,392, Level: 67
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط cheshmakk نمایش پست ها
    برای مهریه راحت باش اینهمه ادم ندادن تو هم روش ...چاره کارشم یه وکیل خوب و این راههای قانونیه که دوستان یادت دادن...پس مشکلت حله دیگه

    راستی
    اگه این خانم شاپرک جلو دستت بود یه کتک درست حسابی بهش میزدی...نه؟
    شمام جمع کن این بساط قلدر بازیو
    فک کردی چاله میدونه هرچی از دهنت میاد میگی

    مرد اونه که عصبانی میشه خشمشو فرو ببره ...نه اینطوری داداش من
    شاپرک اگه برا مهریش اقدام قانونی کنه بهش نمیدم اگه اقدام قانونی نکنه بهش میدم
    دختر خوبی باشه شاید یه فکری به حالش بکنم
    ویرایش توسط TECH : دوشنبه 04 خرداد 94 در ساعت 11:13

  14. کاربر روبرو از پست مفید TECH تشکرکرده است .

    ali.amamverdi (دوشنبه 04 خرداد 94)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 فروردین 98 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    275
    امتیاز
    7,709
    سطح
    58
    Points: 7,709, Level: 58
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    521

    تشکرشده 526 در 206 پست

    Rep Power
    65
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط TECH نمایش پست ها
    چه حقی چه کشکی چه آشی چه دوغی ... جمع کنین بینیم با ... دوکون باز کردین ... شما زنا و دخترا چه گلی سر شوهر بدبخت گرفتین که بقیه دومیتون باشن همتون سر و ته یه کرباسین فقط میخاین با مهریه خودتونو میخ کنین به زندگی ... هیچ خبری نیست ... صبح تا شب بخورین و بخابین و عورد بدین

    صد رحمت به مادرای قدیم که اصلن روشون نمیشد این حرفارو بزنن و زندگیشون مثل گل تمیز بود ... الان زنا دیگه زن نیستن شدن ماشین تلکه کردن مردای بدبخت ... شما برو بچسب به شوهر خودت و مهریه از شوهر خودت بگیر چه گیری دادی رو ما

    دیگه ام نبینم اینجا پست زدی ها یه ذره انصاف ندارین هی حق و حقوق میکنین کدوم حق و حقوق جمع کنین بابا
    حرفهای ما ویترینی از شخصیت ماست
    اینجا یه انجمنه وقتی یه مطلب میزاری تمام کاربرا حق دارن نظرشون رو بدن درست نیست چون نظر یکی مخالف میل شما باشه بهش بخواید بی احترامی کنید
    من یه مرد هستم
    مهریه رو حق زن میدونم شما که نمیخواستی مهریه بدی پس چرا زمان ازدواج این مبلغ رو قبول کردی چرا همون موقع نگفتی مهریه نمیدم؟
    مهریه حق زنه و باید بهش داده بشه
    قبل از ازدواج خوب تحقیق میکردی اگه باهاش مشکل داشتی ازدواج نمیکردی
    مثل این میمونه بری یه زمینی بخری بعد که بخوای پولشو بدی بگی زمینش کج بود بدرد نمیخورد کی گفته من باید پولشو بدم
    شاید حقیقت برات تلخ باشه ولی باید بپذیریش
    خودت این مقدار مهریه رو قبول کردی و باید پاش وایسی
    موفق باشید
    یاعلی...

  16. کاربر روبرو از پست مفید alireza198 تشکرکرده است .

    cheshmakk (سه شنبه 05 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  3. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.