
نوشته اصلی توسط
شاپرک 114
چرااینقدرعصبانی؟بدون اینقدربزرگ وپررنگ نوشتن هم میتونستم پست شمارو بخونم
شمانظرتونو برای دوستمون گفتید منم نظرمو گفتم ایشون تاپیک زدن برای همین کاردیگه؟
فقط ازشمایه سوال دارم اگه خدایی نکرده خواهرخودتم بودبه دامادتون میگفتی برو پولتو به نام کس دیگه بزن؟
من فکرنمیکنم یه دختر31 ساله که محیط خونه پدریشو دوست نداشته برای طلاق وگرفتن مهریه ازدواج کرده باشه اتفاقا وقتی زنی پشت وپناهی نداره سختی های خونه شوهرو خوب تحمل میکنه
ایشون هیچی ازمشکلاتشون نگفتن درست نیست اینقدر زودقضاوت کنیم وخانم رو مقصربدونیم وحتماخانمشون خوبی هایی داشته که ایشون علی رغم مخالفت مادرشون باهاش ازدواج کرده
شماازکجامیدونی اون خانم هوس پول کرده؟چه بااطمینان حرف میزنید انگارازمسائل زندگیشون کامل باخبرید
به هرحال مهریه حق زن هست چه زن خوبی باشه چه زن بدی شمااقایون وقتی داریدازدواج میکنیدباید اون قدری رو قبول کنید که درتوان تون هست چون این دین تااخرعمرگردن تونه حتی اگه بازرنگی بتونید اززیر دادنش دربرید
این اقا هم ازپاشیده شدن زندگیشون حرفی نزدن فقط نگران ازدست رفتن پولشون هستن که بارراهکارهای اقایون سایت اون پولم ازدست نمیدن
اون خانم هنوز همسرشرعی وقانونی این اقاهستن حالایه دعوایی پیش اومده ازکجامعلوم جدابشن اماشما همسراین اقا رو اون زنه خطاب میکنید؟به چه حقی؟
به فرض که اون خانم مهریه اشو اجرابذاره حقش هست چیزی که خداوپیغمبرگفتن این اقاهم موقع ازدواج وامضا کردن باید 1درصد احتمال چنین روزی رو میدادن وبجای 200میلیون بیست میلیون مهرمیکردن نه اینکه چیزی رو قبول کنن که خارج ازتوانشون هست
علاقه مندی ها (Bookmarks)