خانوم محترم بهتون اطمینان میدم ایشون مشکل روانی داره و این مشکل روز به روز بدتر میشه و هرچی سنشون بره بالاتر اوضاع وخیم ترو وخیم تر میشه.
دوستان درست میگن ایشون مشکل روانی شدید داره و تا آخر عمر باهاشونه.
اگه بازن شک دارید تست کنید شرط بزارید برید روانپزشک از ایشون تست شخصیت و 2 قطبی بگیرید ولی ایشون عمرا بیاد تست بده
من نمونه های اینجوری به عینه دیدم جونتون و جونیتون رو بردارید ، برید ، جلو ضررو هر وقت بگیری منفهته![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)