خواهر خوبم من چون مشاور نیستم سعی میکنم فقط به تاپیکهایی جواب بدم که در موردش تجربه دارم. در مورد شما هم من تجربه مشابهی دارم برای مثال میگم: وقتی سال87 از خدمت برگشتم کاملا بی پول بودم کاملا، با لباس و کفش پاره سرکار میرفتم و پول نهار و کرایه نداشتم، همکارام منو مسخره میکردند. حتی تو همون دوران به خاطر انتخابات اخراج شدم. به جز مشکل مالی، مشکلات خانوادگی هم داشتم و مادر مرحومم مریض بود و...
اما الان اوضاعم خیلی بهتره، میلیاردر نیستم اما احساس میکنم تو مسیر موفقیتم. میدونی رازش چیه؟ رازش شروع کردنه باید بالاخره شروع کنی به حل مشکلات. همونطور که گفتم هرچی زودتر شروع کنی زودتر موفق میشی.
راه حل فقط قانون جذبو پیدا کردی؟ کار دیگه ای نکردی؟ احتمالا منتظر نیستی فرشته ای چیزی بیاد نجاتت بده؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)