سلام ...نگران نباشید.. در مورد مشکل پوستی اتون قطعا درمانی هست یا بعدا درمانش به وجود میاد... ولی این موضوع ربطی به ازدواجتون نداره... چون محلش که شکمه و همیشه پوشیده هست .. و خودتون هم میگین فقط سوزش یه کم داره.. انشالله به خوبی درمان میشه... ازدواج این قد دنگ و فنگ داره و باید همه چی دست به دست هم بده تا اتفاق بیفته.. یعنی اگه حتی این مشکل پوستی هم نداشتی... این قد پارامترهای دیگه ای ممکن بود اذیتت کنه که فکرشم نمیکنی...کلا توی دنیا همه باید رنج بریم انگار گریزناپذیره، شکلش فرق میکنه از یه ادم تا یه ادم دیگه ولی ماهیتش همونه( قانون بقای رنج...:).....چیزی که از نظر ما مشکله در نظر خداوند هیچه.. پس حتما این مشکل هم خیره ... به گفته شیدا راه حل شما الان فقط صبر هست و این که زندگیتون رو بکنید بدون تمرکز روی این مشکلی که فعلا حلش از دستت خارجه... موفق باشی داداش








علاقه مندی ها (Bookmarks)