به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام


    حتیاگر گریه و زاری و التماس های ایشون از سر علاقه بودهباشه ، این علاقه مخرب و غیر منطقی و نشانه مشکلات شخصیتی هست . طی دو هفته حتی احساسی شدن و وابستگی احساسی هم به راحتی صورت نمیگیره چه رسد به شناخت دقیق و علاقه از روی شناخت . بنا براین همین یک قلم از رفتار و عملکرد ایشون یعنی زنگ خطر ، یعنی دلیل کافی برای رد ایشون و قید ازدواج با چنین کسی را زدن ..... مگر اینکه بخواهی فقط بر مبنای احساسات غیر منطقی عمل کنی و مهم نباشد که این فرد سلامت شخصیت و روانش محل تردید است و اصرار داشته باشی که بیاد در این اینصورت هم به نتیجه نمی رسی .....


    خودت را از این وضعیت و از بند این فرد بیرون بکش





  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), آزرم (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), شیدا. (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 خرداد 94 [ 15:27]
    تاریخ عضویت
    1394-2-23
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    130
    سطح
    2
    Points: 130, Level: 2
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    این آقا بیماره.

    بیماری روانی یعنی همین.

    شما باید باور کنی که گرفتار یک آدم با مشکلات روحی روانی شدی و متاسفانه متوجه نبودی. یک آدم سالم با گریه و زاری خواستگاری نمی ره.
    از اولین قدم نشون داده که سالم نیست تاااااااااااا........... آخرین جمله هر چی نوشتی، عدم تعادل بود و مشکلات رفتاری و ...
    شما یه جمله مثبت از رفتارهای این آقا ننوشتی.

    خیلی زودتر از اینها باید می ذاشتیش کنار. الان هم اگر برگشت و باز گریه و زاری کرد، خواهش و التماس کرد، قول داد و .... قبولش نکن. چون سالم نیست.
    اخه من دوسش دارم چیکار کنم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    با سلام


    حتیاگر گریه و زاری و التماس های ایشون از سر علاقه بودهباشه ، این علاقه مخرب و غیر منطقی و نشانه مشکلات شخصیتی هست . طی دو هفته حتی احساسی شدن و وابستگی احساسی هم به راحتی صورت نمیگیره چه رسد به شناخت دقیق و علاقه از روی شناخت . بنا براین همین یک قلم از رفتار و عملکرد ایشون یعنی زنگ خطر ، یعنی دلیل کافی برای رد ایشون و قید ازدواج با چنین کسی را زدن ..... مگر اینکه بخواهی فقط بر مبنای احساسات غیر منطقی عمل کنی و مهم نباشد که این فرد سلامت شخصیت و روانش محل تردید است و اصرار داشته باشی که بیاد در این اینصورت هم به نتیجه نمی رسی .....


    خودت را از این وضعیت و از بند این فرد بیرون بکش
    من نمیتونم به زندگی عادی برگردم حالم خیلی بده به کس دیگه نمیتونم فکر کنم حساسم خیلی میترسم بازم اقدام به خودکشی کنم

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام
    در همچین شرایطی نیاز فوری هست که شما به یه روانپزشک یا روانشناس مراجعه کنید.این کار رو هر چه سریعتر انجام بدین.قبل از اینکه از روی احساسات شدید فعلیتون

    کاری بکنین یا تصمیمی بگیرین.

  5. 4 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), sasha (شنبه 02 خرداد 94), آزرم (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), شیدا. (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 دی 99 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-29
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    6,907
    سطح
    54
    Points: 6,907, Level: 54
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 80 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز

    خاهش میکنم با زندگیت بازی نکن خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنی همه چیز فراموش میشه ولی اگه وارد یه زندگیه بد بشی یا باید تا آخر عمر بسوزی و بسازی یا با شرایط خیلی بدتر از الان جدا بشی اون موقع حسرت میخوری که چرا همون اول رهاش نکردی. خلاصه خانم گل بیشتر قدر خودت رو بدون مگه خدای نکرده مشکلی داری که باید با یه همچین شخص متزلزلی وارد زندگی بشی اینطور که پیداست این شخص اصلا قصد ازدواج نداره فقط میخاد خوشی کنه

    بلند شو یاعلی بگو اینقدر شل نباش (ببخشید راحت صحبت میکنم) کلا قضیه رو فراموش کن خودتو سرگرم کن بزار به گوشش برسه که تونستی همه چیزو فراموش کنی

    عزیزم یه دوری تو همین سایت بزن ببین چند تا نمونه من و امثال من بعد از ازدواج مشکلاتی داریم که حسرت میخوریم کاش تو همون دوران آشنایی عاقلانه تر تصمیم میگرفتیم ولی توروخدا شما احساساتی عمل نکن مطمئن باش خانوادت هم از این تصمیمت خوشحال میشن خدارو هم شکر کن که همین الان شناختیش . ضمنا خدارو هم فراموش نکن که امید بخدا حلال همه مشکلاته.

    خودکشی یعنی چی حالا دفعه اول که شنید چه کرد برات واقعا چرا اینقدر خودتو دست کم میگیری مگه چیزی کم داری

  7. کاربر روبرو از پست مفید مهرسا مامان تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1393-8-07
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    2,117
    سطح
    27
    Points: 2,117, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    63

    تشکرشده 120 در 67 پست

    Rep Power
    0
    Array
    علاقه به یه ادم که تعادل روانی نداره چه فایده ای داره؟ خودکشی برای کی کردی؟ کم سن هستی؟ ببین یه سری نشونه ها از همون اول بوده ولی تو ندیدی.مثلا کسی با دوهفته عاشق کسی نمیشه.وقتی یه پیام نامربوط میبینی سریع باید قید طرفو بزنی.تو چندتا پیام نامربوط دیدی! خود زنه بات حرف زده.ببین میدونم خودتو باش تصور کردی و سخته از تصورت دل بکنی ولی فرض کن زنش شده بودی.اونوقت با چنین ادمی چیکار میکردی؟!

  9. کاربر روبرو از پست مفید kimia fall تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)

  10. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    مشکل دار بودن اون آقا خیلی واضحه. اما اگر با یه آدم سالم رو به رو می شد سریع متوجه می شد و ردش می کرد.

    علت این که تونسته تا این حد توی زندگی شما بمونه و نتونستی رهاش کنی این هست که شما هم مشکل داری. عزت نفس نداری. ترس از تنهایی یا رها شدن یا ... به هر حال یه ضعفی در شما و خانواده تون هست که این همه وقت درگیر بازیهای این اقا هستید.

    عکس العمل امروزت هم تایید کننده همون ضعف و مشکل هست. شاید برات سخت باشه حرف ما را عملی کنی ولی همونطور که دوستان دیگه هم گفتند، کمک حرفه ای بگیر. یه روانشناس خوب پیدا کن و مداوم برو پیشش برای درمان. یکسال دیگه یه دختر سالم و قوی و با اعتماد به نفس می شی که به امروزت و این غصه ها می خندی.

    چند سالتونه؟
    کار؟ تحصیلات؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  11. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    pantea90 (یکشنبه 03 خرداد 94)

  12. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خه من دوسش دارم چیکار کنم
    بهش گیر نکن.

    نوشتی چیشو باور کنی یا چرا این کارارو کرده
    این ها باعث میشه بهش گیر کنی

    اون با این مقدار از نوشته و اطلاعاتی که دادی مناسب زندگی مشترک نیست.
    پس راهت از راهش جداست
    پس بهش گیر نکن بهش فکر نکن دنبال اینکه چه دردی داشته که اینکارارو کرده نگرد چون وقتت تلف میشه
    فقط روی خودت تمرکز کن

    حتما روانپزشک برو بعدشم روانشناس
    تا بتونی زود و سلامت برگردی به روال عادی زندگی و سال های عمرت رو هدر ندی


  13. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    omidvaar (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), pantea90 (یکشنبه 03 خرداد 94), شیدا. (جمعه 01 خرداد 94)

  14. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 بهمن 95 [ 21:03]
    تاریخ عضویت
    1393-6-23
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,733
    سطح
    31
    Points: 2,733, Level: 31
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    47

    تشکرشده 104 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به حرفایی که این دوستان زدن حتما توجه کن ،صلاحته
    یه جورایی یاد شیش سال پیش خودم افتادم ، این که میگی دوسش دارم حرفت قابل درکه ، ولی کاری نکن مثل الان من بشی فقط حسرت بخوری نمیدونی بخاطر ایندوست داشتن اشتباه احساساتی یه ادم اشتباه چقدر بلا سرم اومد زندگیم از دستم رفت ، من سه سال کم نیست این ادمو نتونستم فراموش کنم ،سه سال تموم دانشگاه رفتنم بجای درس خوندنم ، درحالیکه کل رابطه ماه یک ترم هم نبود
    من هم مثل شما زیاد نادیده گرفتم ، با چشام میدیدم طرف سمت کلی دختر دیگه هم میره ،میده ایمیل بازی چت بازی ،مسج بازی و ارتباطای غیر ضروری داره ولی خودمو با این علاقه اشتباه و رفتارای غیر عادی که از یه ادم طبیعی نبود گول زدم ، ما هم کلی با هم گریه کردیم ، کلی مشقت کشیدیدم ، ولی باورت نمیشه همین ادم شیش ماه بعد همونجوری سوخته و عاشق برای یکی دیگه خوشگل تر و خانواده تر از من گریه میکرد ،
    چون مشکل داشت ،چون کمبود داشت ،چون تعادل نداشت،اما اون دختر مثل من کمبود نداشت همون دو سه ماه اول که شناختش دید به دربخور نیس ردش کرد

    من با اینکه رشتم با اینترنت سروکار داشت هیچوقت با همچین سایت هایی اشنا نشدم و دنبالش هم نبودم وگرنه زندیگم این نمیشد از همه جا رونده

  15. 2 کاربر از پست مفید omidvaar تشکرکرده اند .

    mercedes62 (چهارشنبه 06 خرداد 94), شیدا. (جمعه 01 خرداد 94)

  16. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 خرداد 94 [ 15:27]
    تاریخ عضویت
    1394-2-23
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    130
    سطح
    2
    Points: 130, Level: 2
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    مشکل دار بودن اون آقا خیلی واضحه. اما اگر با یه آدم سالم رو به رو می شد سریع متوجه می شد و ردش می کرد.

    علت این که تونسته تا این حد توی زندگی شما بمونه و نتونستی رهاش کنی این هست که شما هم مشکل داری. عزت نفس نداری. ترس از تنهایی یا رها شدن یا ... به هر حال یه ضعفی در شما و خانواده تون هست که این همه وقت درگیر بازیهای این اقا هستید.

    عکس العمل امروزت هم تایید کننده همون ضعف و مشکل هست. شاید برات سخت باشه حرف ما را عملی کنی ولی همونطور که دوستان دیگه هم گفتند، کمک حرفه ای بگیر. یه روانشناس خوب پیدا کن و مداوم برو پیشش برای درمان. یکسال دیگه یه دختر سالم و قوی و با اعتماد به نفس می شی که به امروزت و این غصه ها می خندی.

    چند سالتونه؟
    کار؟ تحصیلات؟
    حدس شما کاملا راجبم درسته, من 30 سالمه ,خیلیا بهم حتی حسودیشون میشه, فوق لیسانسم, مهندسم, شرکت و کلنیک دارم, درس میدم, حرفه ای ساز میزنم در گروهها, همه میگن ظاهر خوبی دارم,,,,,,,, ولی اون تنها مزیتش به من پست پدرش و پولش هست که باعث میشد همش به خودش افتخار کنه

  17. #20
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    حتی اسم کاربری شما عجیبه.

    کدوم خانمی این اسم را برای خودش انتخاب می کنه؟

    چند بار خواستم بگم، ولی فکر کردم شاید اشتباه می کنم و این کلمه معنی داره یا ممکنه به یه زبان یا لهجه ای باشه که من نمی دونم.

    اسمتون معنی خاصی داره؟ بیچاره با یعنی چی؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.