سلام عزیزم
منم یه خواهر ذارم که یکی از مشکلات زندگیم ایشون هستن
خیلی اهل ظعنه و کنایه زدن ،من شرایطم نسبت به ایشون خیلی بهتره
من هرچی خیر اونو میخوام
چیزی جز بدی از ایشون نمیبینم
چیزی جز ضربه خوردن از ایشون نصیب من نمیشه ،10 سال از من بزرگترن
یه مدت اینکه سعی داشت منو مسخره کنه ناراحت میشدم و ایشون پرروتر
حتی زمانی که ازش گذشت میکردم میگفت که حتما خودت دونستی که مقصر تویی در نتیجه حرفی نداری که بزنی
کم کم این رفتارارو جلوی کسانی که من باهاشون رابطه سردی داشتم و از جنس خودش بودن انجام میداد
حتی با کسایی که به نوعی منو اذیت کرده بودن خیلی دوس میشد
حالا رفتار من در مقابل ایشون که خیلی بهتر از حالت قبل جواب میده اینکه :
وقتی به من با تمسخر میگه مهندس
طوری رفتار میکنم که اره من مهندسم ، افتخارم میکنم
بهش میگم که چقد تو گناه داری
موفقیت های من قابل مسخره شدن نیستن و باعث افتخارمه و براش زحمت کشیدم
من اصلا اهل پز دادن نیستم ولی اینو بهش میفهمونم که من برای داشته هام زحمت کشیدم و بهش افتخار میکنم
خیلی اوقات در جواب حرفاش فقط میخندم اتیشششش میگره که من ناراحت نشدم و تیرش به هدف نخورده
اصلا ضعف نشون نده عزیز من
اصلا مهم نبینش
خواهرته که باشه
هرکی میخواد باشه ،وقتی قصدش اذیت به تو باشه بزار تو اتیش حسادتش بسوزه و برات بی اهمیت باشه
حتما حتما جلوش اصلا بروز نده که ناراحت شدی
برعکس وانمود کن که خیلی به اهمیت بوده
لزومی نداره تحویلش بگیری
با بقیه اعضای خونواده گرم و صمیمی باش و از حضور اونها لذت ببر تا بدونه اگر قصد اذیت کردنت رو داره فقط خودشو خراب کرده و محبت یه خواهر خوب رو از دست داده
همچین ادمایی نباید به راحتی ببخشی وگرنه خیلی پرو میشن و به خودشون اجازه کارهایی دیگه هم میدن
حال اینم خیلی خوبه که ازدواج کردینو پیش تو نیست و مثل من هرروز با بدجنسیاش روبه رو نمیشی

- - - Updated - - -

سلام عزیزم
منم یه خواهر ذارم که یکی از مشکلات زندگیم ایشون هستن
خیلی اهل ظعنه و کنایه زدن ،من شرایطم نسبت به ایشون خیلی بهتره
من هرچی خیر اونو میخوام
چیزی جز بدی از ایشون نمیبینم
چیزی جز ضربه خوردن از ایشون نصیب من نمیشه ،10 سال از من بزرگترن
یه مدت اینکه سعی داشت منو مسخره کنه ناراحت میشدم و ایشون پرروتر
حتی زمانی که ازش گذشت میکردم میگفت که حتما خودت دونستی که مقصر تویی در نتیجه حرفی نداری که بزنی
کم کم این رفتارارو جلوی کسانی که من باهاشون رابطه سردی داشتم و از جنس خودش بودن انجام میداد
حتی با کسایی که به نوعی منو اذیت کرده بودن خیلی دوس میشد
حالا رفتار من در مقابل ایشون که خیلی بهتر از حالت قبل جواب میده اینکه :
وقتی به من با تمسخر میگه مهندس
طوری رفتار میکنم که اره من مهندسم ، افتخارم میکنم
بهش میگم که چقد تو گناه داری
موفقیت های من قابل مسخره شدن نیستن و باعث افتخارمه و براش زحمت کشیدم
من اصلا اهل پز دادن نیستم ولی اینو بهش میفهمونم که من برای داشته هام زحمت کشیدم و بهش افتخار میکنم
خیلی اوقات در جواب حرفاش فقط میخندم اتیشششش میگره که من ناراحت نشدم و تیرش به هدف نخورده
اصلا ضعف نشون نده عزیز من
اصلا مهم نبینش
خواهرته که باشه
هرکی میخواد باشه ،وقتی قصدش اذیت به تو باشه بزار تو اتیش حسادتش بسوزه و برات بی اهمیت باشه
حتما حتما جلوش اصلا بروز نده که ناراحت شدی
برعکس وانمود کن که خیلی به اهمیت بوده
لزومی نداره تحویلش بگیری
با بقیه اعضای خونواده گرم و صمیمی باش و از حضور اونها لذت ببر تا بدونه اگر قصد اذیت کردنت رو داره فقط خودشو خراب کرده و محبت یه خواهر خوب رو از دست داده
همچین ادمایی نباید به راحتی ببخشی وگرنه خیلی پرو میشن و به خودشون اجازه کارهایی دیگه هم میدن
حال اینم خیلی خوبه که ازدواج کردینو پیش تو نیست و مثل من هرروز با بدجنسیاش روبه رو نمیشی