به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 اسفند 94 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-15
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,751
    سطح
    24
    Points: 1,751, Level: 24
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    134

    تشکرشده 120 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کیت کت واقعا ؟؟
    این چه خبری بود ؟؟

    امیدوارم واقعا مشکلی نداشته باشی، تازه میخواستم بیام با نظراتت مخالفت کنم

  2. 4 کاربر از پست مفید capitan2 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), paiize (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام کاپیتان.
    سلام امین.
    خوبید؟
    ترنم محبت....

    من خوبم...یعنی مریضیه هست دیگه...توجهم بهش در حد یه زخم معده لعنتیه.....تازه جون خونریزی داخلی و عدم جذب مواد غذایی دارم...دارم لاغر میشم.
    اصلا مریضی بره بمیره.....
    من ناراحت چیز دیگم...اصلا این مریضی در عرض یه مدت کوتاه سر یه اتفاق گرفتم...هنوزم شب ها خواب اون اتفاق میبینم....فقط می خوام این بار گیر بدم به خدا بگم برام درستش کن منم مثل همیشه عین یه لاک پشت خوب و وظیفه شناس بار و مسیولیت هارو میزارم رو لاکم و میکشم.

    - - - Updated - - -

    love less
    من مشکلی ندارم......
    همچنان روزی 8 ساعت کار میکنم و اندازه موهای سرم مریض میبینم....

    کلاس میرم و درس می خونم و به خدا و کاینات گیر نمبدم چرا من مریض شدم و دنبال فلسفه خلقت و بیماریم نیستم (عین کامران)....فقط بسمه دیگه......از تکرار مکررات خسته شدم....بهترین چیزهای زندگیم همیشه از دست دادم ...کاش توان تعریف کردن داشتم

  4. 10 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), andrya (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), Eram (یکشنبه 21 تیر 94), morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), paiize (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 تیر 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94), آزرم (جمعه 01 خرداد 94), بی نهایت (جمعه 01 خرداد 94), صبا_2009 (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 آبان 01 [ 10:33]
    تاریخ عضویت
    1393-7-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    8,639
    سطح
    62
    Points: 8,639, Level: 62
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    346

    تشکرشده 262 در 104 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام کیت کت عزیز چطوری؟ چرا درمانتو عقب میندازی؟

    اگه بیماریت قطعی شده وقتو از دست نده. خودت که میدونی

    هر چقدر درمانو زودتر شروع کنی احتمال خوب شدنتو بالاتر میبری.

    در حدی نیستم که بگم برات دعا میکنم(خودم دریای مشکلاتم) ولی از خدا میخوام که هر چه زودتر

    سلامتیتو بدست بیاری

  6. 5 کاربر از پست مفید محیا ناز تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94), morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94), بی نهایت (جمعه 01 خرداد 94), صبا_2009 (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)

  7. #14
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    در دوره نوجوانی رمانی خواندم به نام ورقا ظاهرا از نویسنده ای به نام امیر فجر میثاق و از انتشارات امیر کبیر بود، آن روزها تاثیر مثبتی در کل روی من داشت. تصور می کنم، مطالعه آن و تاثیرش بر شما تقریبا آن چیزی خواهد بود که تمایل داریم شما از این تاپیک دستت را بگیرد.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  8. 10 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 01 خرداد 94), Eram (یکشنبه 21 تیر 94), majid_k (شنبه 16 خرداد 94), morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), فرشته مهربان (دوشنبه 04 خرداد 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 تیر 94), محمد 93 (سه شنبه 05 خرداد 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94), بانوى مهر (سه شنبه 05 خرداد 94), سوده 82 (پنجشنبه 14 خرداد 94)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام

    خانم کیت کت
    حداقل 30-40 نفر ، از بچه های این تالار ، هر شب دارن برای بهبود شما و کسب دوباره سلامتیتون ، دعا میکنن ، مطمئن باشید توی این جمع بچه هایی هستند که پیش خدای بزرگ دعای مستجاب دارند.... کاری که از دست بچه های اینجا برمیومده این بوده که اسباب معنوی برای بهبودی سریع شما ، رو فراهم کنند .. میمونه اسباب مادی که ان شالله با پیگیریهای درمانی خودتون ، دوباره سلامت کاملتون رو کسب کنید.


    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )


  10. 5 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 تیر 94), محیا ناز (سه شنبه 05 خرداد 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94), بانوى مهر (سه شنبه 05 خرداد 94)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 فروردین 96 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,459
    سطح
    52
    Points: 6,459, Level: 52
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 79.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    305

    تشکرشده 406 در 145 پست

    Rep Power
    51
    Array
    چندبارى اومدم بنويسم ولى ...

    راستش مى خواستم بگم حس و حالت رو درك مى كنم. شايد منم جاى تو بودم دنبال راه هاى درمانى نمى رفتم! آدم وقتى درد زياد داشته باشه، دنبال يه راه فرار هميشگيه، يه راه آرامش بخش.
    مى دونم وقتى كه بارها و بارها كورسوهاى اميدت نابود بشن بيشتر به اين نتيجه مى رسى كه شايد اصلا نبايد تو اين دنيا مى بودى، شايد اشتباهى اينجايى!
    خب تو دختر جنگنده اى هستى. بارها براى موفقيتت قدم ها بزرگ برداشتى. قدم هايى كه شايد خيلى از دخترها حتى از شعاع چند كيلومترى ذهنشون هم عبور نكنه ... يه جايى ولى فكر مى كنى بايد زانوهاتو سست كنى و راضى بشى به وزش بادهاى سرنوشت.

    اينا حساييه كه خودم بارها و بارها تجربه شون كردم. نمى دونم ولى يه حسى بهم ميگه اينا بايد به حرف دلت نزديك باشه ...

    كيت كت جان، خدا براى خلقت همه ماها يه هدفى داشته. شايد واقعا تا روز آخرى كه چشمامون رو مى بنديم، نفهميم كه قرار بوده تو اين دايره زندگى چى كاره باشيم. ولى اينو خوب مى دونم كه ما اگه بخوايم خودمون رو از گردونه حذف كنيم، شايد ظلم بزرگى به خيلى از آدم هاى ديگه كرده باشيم!

    روزايى كه دعاهاى خير مريضاتو شنيدى يادت مياد؟ روزايي كه بعضياشون با چشماى گريون ميومدن و با لباى خندون مى رفتن. روزايى كه بعضيا ميومدن و ميگفتن فلانى خيلى تعريفتون رو كرده و دستم به دامنت و ...
    شايد اين انصاف نباشه كه خودت رو زودتر از وقتى كه بايد، از اين مردم بگيرى ...

    نمى دونم حكمت اين خواست خدا چى بوده.
    شايد مى خواسته مادرت بهت نزديك تر شه.
    شايد مى خواسته يادت بندازه كه ببين همه اين دردا بالاخره يه روزى تموم ميشه. به بعدشم فكر كردى؟


    به هر حال تو تا لحظه آخرى كه هستى، چه دو سال ديگه و چه ٢٠٠ سال ديگه، همون دختر جنگنده اى باش كه خودت ازش انتظار دارى. بذار براى آخرين لحظه ت پيش خودت لااقل يه غرورى داشته باشى. بذار روزاى بيشترى باشن كه بتونى دل مردم بيشترى رو شاد كنى، اونم فقط واسه دل خودت.


    من كه خيلى رو سياهم ولى از خدا برات مى خوام كه ضايعه ت خوشخيم باشه يا لااقل گريدش پايين باشه كه به راحتى تحت تاثير درمان قرار بگيره. از خدا مى خوام اين روزا فقط برات يه مسير و يه امتحان باشه. مى خوام يه روزى با كلى حساى خوب سرت رو بالا بگيرى و پرانرژى و شاد شاد باشى. مسير زندگيت برات هموارتر شده باشه و درك كرده باشى حكمت حضورت رو ...


  12. 3 کاربر از پست مفید setare_000 تشکرکرده اند .

    morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), کیت کت (سه شنبه 05 خرداد 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    بعد مدتها اومدم و تازه خبردار شدم.
    من هم دعا میکنم. شاید سر ساعت نتونم. اما از ته دلم برای کیتی دعا میکنم.
    کیتی...اگه تونستی کتاب " چهار اثر از فلورانس اسکاول شین " رو بخون.


  14. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94)

  15. #18
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 27 تیر 94 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    322
    امتیاز
    6,682
    سطح
    53
    Points: 6,682, Level: 53
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class31 days registered5000 Experience Points
    تشکرها
    354

    تشکرشده 728 در 228 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز
    متأسفانه کیت کت جان اصلا شرایط خوبی ندارند حالشون بهم خورد... هر عزیزی پستمو می خونه 14صلوات و هفت بار سوره ی حمد برای شفای خانوم کیت کت بخونه...
    ان شاء الله به حق آقا امام زمان خانوم کیت کت هر چه زودتر شفا پیدا کنند... الهی آمین

  16. 3 کاربر از پست مفید بانوى مهر تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 15 خرداد 94), paiize (پنجشنبه 14 خرداد 94), شمیم الزهرا (پنجشنبه 14 خرداد 94)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام دوستان

    این روزها مجالی برای همدردی ندارم.
    اما میشل که برام پیام خصوصی گذاشت خوشحال شدم.یاد حال و هوام وقتی میومدم اینجا افتادم.
    از حالم نپرسید.
    مدت هاست که زندگی روی خوشش به من نشون نداد.
    درمان شروع کردم اما واقعا عوارض داروها از خود بیماری بد بخت بیشتر.هر روز یه برنامه و مشکل جدید.
    این روزها تموم میشه؟ فقط دعا کنید تموم بشه.

  18. 9 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 21 تیر 94), paiize (دوشنبه 22 تیر 94), parsa1400 (یکشنبه 21 تیر 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 تیر 94), محمد 93 (یکشنبه 21 تیر 94), مصباح الهدی (یکشنبه 21 تیر 94), اقای نجار (یکشنبه 21 تیر 94), اعجاز عشق (یکشنبه 21 تیر 94), صبا_2009 (یکشنبه 21 تیر 94)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    از ته دل براتون دعا میکنم که هرچه زودتر درمان بشید و شر این بیماری از زندگیتون کم بشه روزهای اخر ماه رمضانه از همه خواهش میکنم سر نماز صبحشون و موقع افطار اولین چیزی که از خدا میخوان سلامتی شما باشه
    شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
    زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید

  20. 5 کاربر از پست مفید sahar67 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 21 تیر 94), paiize (دوشنبه 22 تیر 94), parsa1400 (یکشنبه 21 تیر 94), محمد 93 (یکشنبه 21 تیر 94), مصباح الهدی (یکشنبه 21 تیر 94)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 اردیبهشت 95, 02:28
  2. چطور قصد و نیت واقعی پسری رو بفهمیم؟
    توسط روز آفتابی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 02:14
  3. نگاهی گذرا به اهمیت و آثار ورزش(فردی ؛اجتماعی ......)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 03 دی 90, 23:24
  4. 5 - علت واقعی عصبیت ها (نوروزها)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن علت شناسی مسائل روانی و رابطه آن با عقاید
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 05 آذر 90, 01:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.