درود بی پایان بر شما
باید به معیارهای خودتون نگاه کنید.ایا یک دختر 15 ساله میتونه نیازهای عاطفی و حمایت های فکری مناسب رو برای شما فراهم کنه.ایا قادر هستید نیازهایی که متناسب با سن ایشون هست و نگاهش رو به زندگی درک کنید.باید سطح توقعاتتان رو نسبت به ایشان در درک مسایل پیچیده کاهش داده و با تمام وجود بپذیرید و نسبت به افرادی که سن بالاتری از ایشون دارند مسئولیت های بیشتری رو قبول کنید.اگر این مسایل برای شما قابل قبول هست به نظر میرسد شما با توجه به تمامی ابعاد این قضیه می توانید برای این کار قدم پیش بگذارید








علاقه مندی ها (Bookmarks)