اصلا بهش بگین طلاقش نمیدین یه زن دیگه هم میگیرین چون اون بودش با نبودش هیچ فرقی نمیکنه و راحت دادگاه حکم ازدواج مجدد بهتون میده.و اونو هم نگه میدارین تا موهاش مثل دندوناش سفید شه.
بگو اگه طلاق میخوای مهریتو ببخش .وگرنه باید با این شرایط باهام زندگی کنی
البته این حرفارو از رو حرص میزنم ولی اینطور نیست که نشه روش فکر کرد و عمل کرد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)