با تشکر از دوستان باید اینو اضافه کنم که من چند ماهیه که با این خانوم قطع رابطه کردم و فقط گاهی بش اس ام اس میدم که اونم به زحمت و با اصرار من جواب بعضیاشونو میده خانواده هنوز فکر میکنن من به اون رابطه دارم هر وقتم حرفی شده من نگفتم که به هم زدم با این اوضاع هنوز نتونستم خودمو راضی کنم نه در مورد این دختر نه در مورد دختر خالم اینو هم باید بگم در تمتم مدتی که من با اون خانوم دوست بودم علیرغم رابطه خوب و لذت بخشی که باش داشتم اما همیشه تردید من در مورد اینکه میتونم به عنوان یه همسر قبولش کنم در من وجود داشت و همین مسئله باعث شده بود که من نتونم خیلی با اصرار و اطمینان با خانوادم صحبت کنم از طرفیم نمیدونم که اگه برم خواستگاری دختر خالم واقعاً میتونم اونو فراموش کنم و یا میتونم ربطه ای در همون سطح دوست دخترم باش داشته باشم از نظر عطفی و اخلاقی یا نه.اینا همه منو داره داغون میکنه خیلی تحلیل رفتم تو این یه ساله