چون رابطه با آن مرد متاهل محقق نشد، حال دیگر باید فاتحه ی دنیا را خواند و دنیا به آخر می رسد و دعا کنیم که بمیرم!!!!
با دعا کردن، نه خدا تو را میکشد و نه برای تو ازدواج جور میکند و نه در دیگر امور جزئی دنیا دخالت می کند. ما ایرانیها چمون شده همش نگاهمون به آسمون هست و منتظر هستیم خدا برامون کاری کنه و اگر نکرد حداقل دیگر می تواند جان ما را بستاند، و فکر می کنیم خدا، همچون آدم هست و حالا اگر بگیم ما را بکش بهش برمیخوره و یا کشتن براش راحت تر هست تا شیرین کردن زندگی. شما باید خودت تلاشت رو توی زندکی کنی. دیدگاهت بسیار به اطراف منفی هست، همانطور که به ما میگفتند دانشگاه تنها راه نیست وقبول نشدن در آن پایان دنیا نیست، ازدواج نیز پایان نیست و کسی که نتوانست ازدواج کند، برایش دنیا به پایان نرسیده، خیلی ها را میشناسم مجرد هستند اما موفق هستند و قابل احترام بواسطه ی جایگاه اجتماعی، فعالیت های اجتماعی، هنر، و یا شغل و .....








علاقه مندی ها (Bookmarks)