چرا عزیزم؟!!!
اوووو من انقدر از این دعاها واسه ی خودم کردم که نگو ولی وقتی خدا جونمو نگرفت خیلی هم ازش تشکر کردم
من که تاپیک هاتو خوندم شما خیلی خودتو با زندگی دیگران مقایسه می کنی هیچ وقت از روی ظاهر آدما نمی شه قضاوت کرد که واقعا خوشبخت هستند یا نه !!!
ببین عزیزم من بابای پولدار دارم وضع مالی خوبی داریم اما خیلی مشکلات دیگه هم دارم حاضر بودم پول نداشتم اما آرامش داشتم چه فایده وقتی این پول رو باید خرج دکتر و روانپزشک کنم...قدر سلامتیت رو بدون...از داشته هات لذت ببر و خدا رو شکر کن
نام کاربریت رو عوض کن حس خوبی به آدم دست نمی ده گلم مخصوصا به خودت بیشتر تلقین می شه که تنهایی








علاقه مندی ها (Bookmarks)