سلام دوست عزیز.شما هم سنت برای ازدواج مناسبه هم شرایط شو داری .به نظر من اگه با مادرتون خیلی صمیمی هستین باهاشون صحبت کنید اگر نه میتونید به خواهرتون بگید که با مادرتون صحبت کنه.به نظرم اصلا خجالت نداره چون شما پسر ۱۸ یا ۲۰ ساله نیستید که خانوادتون فکر کنن زوده براتون یا اینکه از نظر مالی هم بهشون وابسته نیستید.مطمئن باشید با ازدواج شما پدر و مادرتون تنها نمیشن اتفاقا خیلی هم خوبه که یه عضو جدید وارد خانوادتون میشه در ضمن خواهرتونم هست دیگه.نگران نباشید با مادر یا خواهرتون صحبت کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)