ببین تنها خانم ادما حرف زیاد میزنن...تو باید اینقدرررررررر سعه صدر داشته باشی و اینقد بزرگوار باشی که حتی نظرت مخالفشون باشه با بزرگواری از کنارشون بگذری.
تو زندگیتم سعی کن اینطور باشی.
باورکن اینطوری خودتم راحتری
موفق باشی
تشکرشده 171 در 76 پست
ببین تنها خانم ادما حرف زیاد میزنن...تو باید اینقدرررررررر سعه صدر داشته باشی و اینقد بزرگوار باشی که حتی نظرت مخالفشون باشه با بزرگواری از کنارشون بگذری.
تو زندگیتم سعی کن اینطور باشی.
باورکن اینطوری خودتم راحتری
موفق باشی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)