دیگه آدم از بیس سال بزرگتر میشه؟![]()
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
دیگه آدم از بیس سال بزرگتر میشه؟![]()
The Green (جمعه 25 اردیبهشت 94)
تشکرشده 91 در 41 پست
همین که نوشتید به مشکل مالی برنمیخورید، یعنی دغدغه اقتصادی ندارید به اون شکل و نوشته بودم که، در این صورت چیزایی که گفتم صادق نیست.مساله بر سر استقلال مالی هست. راستی بیست سالگی سنی نیست که بگیم نهایت بزرگ شدن هست و ادم از این بزرگتر نمیشه،چرا بزرگتر میشه
The Green (جمعه 25 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)