همسرم زنگ نزد و نیومد بریم صحبت کنیم. البته اینو هم بگم من اصلا ناراحت نیستم. و روزمو عادی گذروندم.
تشکرشده 17 در 10 پست
همسرم زنگ نزد و نیومد بریم صحبت کنیم. البته اینو هم بگم من اصلا ناراحت نیستم. و روزمو عادی گذروندم.
مهتا 68 (دوشنبه 28 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)