وقتی سن دختر از 30 گذشت باید منتظر خواستگار بالای 35 سال باشه دیگه البته به قول یکی از دوستان که گفتن پسرای مجرد بالای 35 سال ماشالله از بس اعتماد به نفس دارن
که سراغ همون دختر 30 ساله هم نمیرن میگن سنش زیاد برای ما :0 ...پسرای 40 ساله مجرد زیادی دیدم که فقط دنبال زیر 30 بودن الان وضعیت همینه متاسفانه
سن ازدواج دخترا رفته بالا واین واقعا نگران کننده است نمیدونن که توی ایران ارزش دختر به سن وسالشه ولی یه پسر 50 سالش هم بشه کسی ایرادی نمیگره وهمیشه وقت داره بره دنبال بهترین گزینه ازدواج پس مواظب باش موقعیتاتو از دست ندی.
اما حالا شما به نظرم اول خوب تحقیق کن ببین چرا تا این سن مجرد مونده؟ چون اون پسر بوده وحق انتخاب اولیه رو داشته
اختلاف سنی توی سن شما و اون اقا خیلی مشکل ساز نیست پس زیاد به این فکر نکن به خانواده هم بگو توی سن شما باید ایده ال نگری رو بزارن کنار چون محدودیت انتخاب داری وهر روز شانس انتخابت کمتر میشه یادت نره دختری وتوی ایران خراب شده داری زندگی میکنی!








علاقه مندی ها (Bookmarks)