به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdi_7 نمایش پست ها
    آخرین کامنتی که در همون تاپیک گذاشتی و تند تند آیه وحدیث آوردی در تائید تصمیمت برام جالب بود. میگی مذهبی نیستی ولی تمام کاری که کردی بر پایه مذهب بود و گفتی تا چهار زن مجاز هست و صیغه و ....
    خوشبختانه من هرگز مذهبی نیستم اما اگر رویکرد افراد مذهبی مثل شما باشد و با توجه به آزاد بودن چهار تا زن برای مرد و ... که فرمودید، و به این نتیجه برسید که شوهر فقط برای آن زن نیست و باید آن را تقسیم کند و چه معنی داره که زن ، شوهر رو فقط برای خودش بخواد و .... دیگه خیانت، پشتوانه شرعی هم پیدا میکنه!!!! (گرچه من مطمئن هست این دیدگاه شما بود و نه مذهبی ها) شما می فرمائید فرد متاهل می تواند بدون اینکه همسرش بفهمد یا اجازه دهد با زن دیگر رابطه برقرار کند، و اسمش خیانت نیست. جالبه که برخی از کارشناسان میگن خیانت در جامعه از قبل وجود نداشته!!! و فقط مردم از فارسی وان و چهار تا سریال ترکی تاثیر می پذیرند، کجا هستند بدانند که برخی، توجیهات شرعی دارند. و میگویند چه معنی داره که زن، شوهر را فقط برای خودش بخواهد و باید آن را تقسیم کند.
    واقعا برای وجود همچین دیدگاه هایی متاسفم، که تازه، خودشان را هم حق به جانب می دانند و منت هم میگذارند که فعلا منصرف شده اند
    آقا! من سوال پرسیدم جوابم رو هم گرفتم. والسلام.اینقدر عیبجویی نکنید درست نیست. من اومدم سایت همدردی! یعنی هم دردی!!! اگه میخواستم صرفا بحث اعتقادی کنم خوب به رساله مراجعه میکردم. خوب؟! دوست داشتم نظر آدمای مذهبی و غیر مذهبی و همه و همه رو ملاک قرار بدم. بفرض که مذهب رابطه ج رو هم تو عقد موقت حلال بدونه. من که خودم میدونم به ضررمه و میدونم به دردسرش نمیارزه. پس بیخیال. اوکی؟!

  2. 3 کاربر از پست مفید من تنها تشکرکرده اند .

    alireza198 (چهارشنبه 23 اردیبهشت 94), morteza2487 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 23 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.