سلام.
اگه امکانش رو داری به روانشناس مراجعه کن.مخصوصا به خاطر پست آخریت. حرفات رو بهش بزن. به نظرم افسردگی خفیف یا دیس تایمی داری.
خوب نیست که تو این سن از سرزنش ناراحت میشی.
البته منم ناراحت میشم اما دیگه داغون نمیشم فقط ناراحت میشم.
افسردگی کاملا درمان نمیشه فقط کمتر میشه. اگه نری سراغ درمان روز به روز بدتر میشی.
حرفایی که میزنی رو میفهمم ولی تا اقدام عملی نکنی فک نکنم با صحبت کردن خوب بشی. خیلی وقته عضو تالاری. تایپیکم داری ولی نتیجه نگرفتی. بیخودی وقتتو اینجا هدر نده.
نمیگم که تالار نیا منظورم اینه بیخودی به اینجا امید نداشته باش. چیزی که زیاده پزشک متخصص. حتما اقدام کن. اگه افسردگی داشتی که نوع خفیف داری ، وگرنه چه بهتر با چند جلسه
صحبت زندگی تو از سر میگیری پزشک باید ببینتت. درمانگاه های بیمارستانا ارزونن فک کنم روانپزشک سه هزار یا 4 هزار تومن بود روانشناسم شاید 30 یا 40 تومن باشه. البته روانشناسای
دولتی تو بهزیستی هم هستن اگه خواستی برو. فک کنم رایگانه. به خاطر اینکه میگی کار نمیکنی و پول نداری میگم وگرنه درست نیست آدم وسعش برسه ولی بره جاییکه برای نیازمندای
واقعی ساختن.
میدونی الان شرایطت طوری هست که میفهمی یه مشکلی هست و راه حلشم خودت میدونی اما نمیتونی اقدام کنی. بری دکتر صد درصد درست میشی. خستگی و کسلی و بی
انگیزگی هم که داری بر طرف میشه در ضمن دیگه گریه هم نمیکنی کلا اشکات قطع میشه حس تنهاییتم کاملا از بین میره و سرزنش دیگران رو ببخشید از این اصطلاح استفاده میکنم محل
سگم نمیذاری!! کلا زندگیت به حالت طبیعی بر میگرده. اینا همش دارو داره. صد درصد خوب میشی.مطمئن باش.






علاقه مندی ها (Bookmarks)