سلام
خواستم چیزی نگم
نشد
ولی حالا میگم
صد چلچراغ داری و بیراهه میروی
بگذار تا بیوفتی و بینی سزای خویش
اصلا خوشحال نمیشم اگر بشنوم کسی بیاد بگه که سزای خویش دیده ام، ولی اخیرا تعداد افرادی که تمایل افتادن دارن زیاد شده
خب این چه وضعیه. هر چی بچه ها میگن،شما در مقام توجیح و آوردن دلیل و منطقی جلوه دادن کارتون برمیاید.
اگر واقعا تصور میکنید که شما کارتون درسته و دوستان حرص میخورن، پس چرا تاپیک زدید؟ نظراتی که بچه ها دادن واقعا غنی و کاربردی هست. منتهای مطلب برای کسی که قصد استفاده داشته باشه.
شما هیچ معیار مشخصی ندارید که بشه بهش استناد کرد. سمت و سوی عقاید و افکار و شخصیتتون مشخص نیست. فقط چند جمله تکراری و متناقض رو تکرار میکنید.
من نمیدونم این چه جویه بعضیا برداشتن که :
من فارغ التحصیل یه رشته سخت هستم از یک دانشگاه تراز بالا
من مثلا 26 سال سن دارم
من اصلا از نظر عاطفی وابسته نمیشم
من قراز نیست سمت مسایل ج برم
من تنهام
خانوادم متعصب و غیرتی هستن
و .....
ببینید هر جمله از گفتار شما،نقیض جمله قبل و بعده خودشه
تلاش دوستان رو در کمک رسانی تحسین میکنم
همون که آقای پارسا فرمودن؛ تمایل شدیدی به هدایت دارم برای خودم
من و تو، آبروی مونده-ی باغیم و بارآور
من و تو، باغ آفت دیده-ایم اما بهارآور
چنان از ناامیدی-های هم امید میسازیم
که از یک شمع باورمرده صد خورشید میسازیم
علاقه مندی ها (Bookmarks)