ممنون elsay جان از راهنمایی های خوبت و اینکه تجربیاتت رو بمن گفتی. اگه میشه این پستمو بخون شاید بیشتر با مشکلاتم آشنا بشی(شوهرم ازم می خاد پسر 8 ماهمو بزارم مهد و برم سر کار، چکار کنم؟)
من هیچ اختیاری روی حقوقم ندارم و شوهرم چنین اجازه ای رو بهم نمیده. چه برسه به اینکه بخام با حقوقم سیسمونی بخرم یا غیره.
واسه کادو تولد پسرمون خانوادش یه زنجیر و پلاک خریدن. مامان بابا من گفتن 200 تومنبیشتر نمی تون بزارنن چون سیسمونی رو هم کامل خریده بودن توانشو نداشتن. منم میدونستم همین قضیه باعث هزار تا مشکل میشه 400 تومن از حقوق خودم گذاشتم روش یه پلاک خریدم. شوهرم نمی دونم چطوری شک کرد پسورد کارتمو گرفت و الم شنگه ای به پا کرد که نگو
که چرا از پول خودت دادی، اینا واسه ما ارزش قایل نیستن و هزار تا حرف بد دیگه
در مورد شهرستان رفتنمون هم اصلا بمن اجازه نمی ده تنهایی برم خونه بابا مامانم
باهم باید بریم و بیایم
بعدم می گه تو زن منی باید خونه بابا من باشی به عنوان مهمان یه وعده میریم خونه مامان باباتو بر می گردیم خونه بابام اینا
خیلی ادم کنترلگریه
بازم بتونی راهنماییم کنی ممنون میشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)