به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 خرداد 94 [ 01:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-08
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    555
    سطح
    11
    Points: 555, Level: 11
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از يه جايي به بعد فاصله نتيجه معكوس ميده. تا چند روز پيش در حال آروم شدن بودم. اما از چند روز پيش به اين ور ديگه انگار آرامش ندارم. دلم همش مثل سير و سركه ميجوشه. اينكه يك ماه شده كه من و همسرم با هم قهر هستيم و اون هيچ قدمي برنداشته خيلي اذيتم ميكنه. اينكه من تو خونه خودم نيستم. اينكه اون الان راحته و هر كاري دوست داره ميكنه و ... همش فكراي بد به سراغم مياد. اگه قيدمو زده باشه. اگه نياد سراغم. دلم خيلي پر شده. به شدت هواي گريه دارم. اما جايي ندارم گريه كنم. تو خونه كه اصلا جرات ندارم گريه كنم چون مامانم اينا سرزنشم ميكنن و بهم ميگن واسه كي داري گريه ميكني؟ شوهرت ارزششو نداره. بيچاره اون الان براي خودش آزاده و تو هي ميشيني غصه ميخوري. مجبورم جلوي اونا خودمو بزنم به بيخيالي اما ديگه نميتونم. دلم براي همسرم تنگ شده و دوست دارم ببينمش ولي ميدونم اون دلش براي من تنگ نيست. دلم به حال خودم ميسوزه و ميخوام براي آرامش خودم گريه كنم. دوست دارم خودم باشم هر چي كه هستم با هر احساسي كه دارم اما نميشه ... امروز اين فكر به سرم زد كه ظهر از سركار برم خونه خودم و يه دل سير گريه كنم بعدشم تو رختخواب خودم بخوابم و بعدش برگردم. حالا اين وسط اگه همسرمو هم ديدم فقط ببينم نه اينكه باهاش حرف بزنم كه چه بهتر اما همچين چيزي مثل رويا ميمونه ... همش عذاب ميكشم.

    دوستان كمكم كنيد و بهم دلداري بديد تا بتونم شرايط رو تحت كنترل خودم دربيارم.

  2. 2 کاربر از پست مفید ياري خواه تشکرکرده اند .

    mercedes62 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), yasna1990 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 94 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-02
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    548
    سطح
    10
    Points: 548, Level: 10
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 30 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ياري خواه نمایش پست ها
    خیلی ناراحت بودم بیشترم ناراحت شدم. لحنتون خیلی تند بود. اگه محل کار نبودم با این حرف شما بغض یکماهه من میشکست و گریم میگرفت ولی خیلی خودمو کنترل کردم.

    بله میدونم زندگی دو طرفه هست. البته همسرم منو اینطوری بار اورده و هیچ وقت نمیزاره من بدون اون هیچ جا برم و مستقیم نمیگه نرو همش از در احساسات وارد میشه و میگه بدون من؟ دلت میاد؟ چطوری بدون من میری و این حرفا. خوب حالا به منم حق بدید منی که هیچ وقت بدون اون مسافرت نرفتم الان ناراحت و دلشکسته باشم.

    وقتی فکرشو میکنم اون توی خونمون راحت نشسته و با دوست دخترش حرف میزنه و من اینجا خونه بابام هم خودم اذیتم و هم خانوادم ناراحت و عصبی میشم. حالم خیلی بد شده. ولی همچنان صبر میکنم...

    ما یک گروه تو وایبر داریم که همه اعضای اون مدیران و مدیران ارشد سازمانمون هستن برای ارایه یک سری آمارو گزارشات که البته این گروه رو مدیرعاملون تشکیل
    داده بود و من از اونجایی که نمیخواستم توی کارم خدشه ای واردبشه ترجیح دیدم حذفش نکنم ولی متاسفانه این کارو هم انجام دادم و الان به هیچ کدوم از برنامه های فضای مجازی دسترسی ندارم.
    نه اینکه چون شما گفتید چون خیلی عذاب میکشیدم و هر لحظه چک میکردم ببینم همسرم و دوست دخترش آنلاین هستن یا نه. و متاسفانه همیشه میدیدم با هم آنلاین میشن و با هم آفلاین و این خیلی اذیتم میکرد منم تصمیم گرفتک از اینجا هم بیام بیرون که اونا رو نبینم. شرایط بدی دارم .....
    دوست عزیزم ناراحت نباش ...درکتون می کنم هر خانم دیگه ای هم جای شما میشد همین کارها رو می کرد اما اگر تصمیم داری زندذگی کنی به نظرم یکبار با شوهرت صحبت کن لازم نیست بری خونتون و خودتو کوچک کنی باهاش یجا قرار بذار ببین اصلن اون هم میخاد زندگیتون روبراه شه اگر بخاد باید با مراجعه به مشاور مشکلتون رو حل کنید. اول قطع رابطه با اون دختر .ودوم خود ارضایی شو ترک کنه.و بقیه مسایل تو زندگی و با درایت خانم خونه حل میشه.به نظرم یکبار باهاش حرف بزن ببین چکار می کنه...هوئای حرف زدنش چه جوریه ..برای بقای زندگیتون حاضره تلاشی بکنه یا نه؟شما برید اشتی کنید و ایشون به کارهای خودشون ادامه بدن هم خیلی اشتباه است.ضمنا لازم نیست وایبر حذف کنی یا غیره ..سعی کن اینا رو چک نکنی که فقط خودت اعصابت به هم میریزه

  4. 2 کاربر از پست مفید مهتا 68 تشکرکرده اند .

    ياري خواه (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), yasna1990 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  2. همسرم كمالگراست و هنگام عصبانيت حمله ميكند
    توسط maryam1355 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 89, 13:48
  3. درخواست كمك از خانم هاي سايت
    توسط yousef007 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 فروردین 88, 02:32
  4. درخواست راهنمايي براي درمان يک همسربي مسؤوليت
    توسط sogand_nou در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 اسفند 86, 17:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.