به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 118

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 دی 94 [ 23:21]
    تاریخ عضویت
    1394-1-23
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,149
    سطح
    18
    Points: 1,149, Level: 18
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 48 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از این چیزی که از این خانم و خونوادشون مشخصه اینه که همیشه میخوان دخالت کنن و از اون جور آدمایی هستن که تا حق دخترشونو کامل نگیرن ول کن نیستن.
    واقعا با این چیزایی که شما میگی زندگی شما سرانجامی نداره.واسه درست شدن این زندگی دو طرف باید سعی کنن و بخوان.
    و مشخصه که خانمتون هیچ تلاشی نمیکنه.
    اون هر اتفاقی هم که بین خودتون میفته خیلی بزرگتر از اون چیزی که هست میره به خونوادش گزارش میده.
    با این دخالتها و شکستن حرمتا و همه چیو تقصیر شما انداختن و پاک دیدن خودشون مشخصه که اونا فقط دنبال بهونه هستن واسه طلاق.
    که تا تقی به توقی بخوره میگن جدایی .
    تو زندگی هزار تا مشکل هست ،الان اگه بازم شما کوتاه بیای از کجا معلوم تو زندگیتون این مشکلات بیشتر نباشه.
    به نظر من تا کار به جاهای باریکتر نکشیده و اون خودش نرفته واسه مهرش یا طلاق اقدام کنه شما اولین کاری که میکنی این باشه که هیچی به نام خودت نباشه تا نتونه ازت بگیره واسه مهرش.
    چون از اونا بعید نیست که این کارو کنن .

    اونا همین الانشم دارن چهره واقعیشونو رو میکنن.
    پس شما هم باید همه جوانبو در نظر بگیرین.

    شما هم اگه دیدی واقعا نمیتونی با این شرایط کنار بیای از طلاق نترس ،چون اولا هنوز نامزدین و دوما شرایط خیلی بهتری هست که حداقل بتونی آرامش داشته باشی کنارشون.با این وضع زندگی کردن چیزی از روانتون باقی نمیمونه

  2. کاربر روبرو از پست مفید دختر آریایی تشکرکرده است .

    reza-m (یکشنبه 20 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عمو پورنگ وحشتناک !!!!
    توسط بابا. در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 18 دی 95, 15:08
  2. گرایش همسرم به پورنوگرافی
    توسط میم.الف در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 تیر 93, 00:40
  3. من از ایده آل هایم چشم پوشیدم
    توسط mansor در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 اسفند 92, 23:36
  4. مادرم برادرمو هنگام تماشای فیلم پورنو دیده.
    توسط رایحه عشق در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 12:41
  5. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.