سلام
من یه پسر هستم که بدون نگاه به جنستون همون اول نظر دادم که حتی اگه پسر هم باشی بهتره این کار رو نکنی و به فکر ازدواج دائم باشی
تا حالا فکر کردی کسی که زن و زندگیشو دوست داره چرا به فکر درست کردن ارتباطش با خانم نمیره که به جاش میره دنبال یه نفر دیگه؟ اونم یه مرد به قول شما منطقی
پایان کار شما وابستگی بسیار شدید به اون آقا هست
اینم در نظر داشته باشید که کاریو که امروز میخوای شروع کنی یه روزم تمام میشه و امکان داره تاثیرش تا آخر عمر توی زندگیتون باشه با خودت خوب فکر کن ببین برای اون موقع چقدر آمادگی داری توی این محرمیت چی به دست میاری و چی از دست میدی؟
در ضمن به این نکته هم دقت کن اگه مرد خوبی بود و زن و زندگیش رو دوست داشت هیچوقت بهش خیانت نمیکرد و دنبال کس دیگه ای نبود، اکثر رابطه های جنسی که به وجود میاد از یه سلام احوال پرسی ساده شروع میشه، نمیتونید برای این رابطه حد و مرزی تایین کنید
پ ن: از طرف یه مرد اینو به شما میگم که یه مرد برای رسیدن به خواستش دست به هر کاری میزنه و خودشو هرجوری که فکر کنی جلوه میده








علاقه مندی ها (Bookmarks)