دوست عزیز
از اینکه اینقدر ناراحتی غمگین شدم فقط میتونم برای همه جونهای این مرز و بوم دعا کنم.
وقتی گفتی چشام اشکباره خوب نمیتونم ببینم واقعا ناراحت شدم احساس کردم برادر خودمی و واقعا گفتم الهی بمیرم چون این حسو خوب میشناسم. نمیدونم چی بگم ولی
لطفا سعی کن اعتماد به نفستو بالا ببری. مطمین باش یه روزی به این حسی که داشتی میخندی. اون روز دیر نیست. به آینده امیدوار باش برادرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)