من خودم یکی از موافقای ماهواره ام و از بچگی هم تو خونه ای بزرگ شدم که ماهواره بوده از 13 سالگی ماهواره داشتیم
ولی با توجه به صحبتاتون من اینطوری حدث میزنم :
شما ماهواره دارید .میشینید جلو بچه فیلمای ترکی را میبینید که بینش عشق بازی و این چیزا داره و فرزند شما از الان داره با این چیزا ذهنش پر میشه .یه فکر اساسی واسه این قضیه بکنید چون به شدت ممکنه به طرف خود ارضایی هم کشیده بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)