دوست من خودکشی کرد من رسیدم بالاسرش میگفت پشیمونم نزار بمیرم و... ببین خودکشی اولش خوبه وقتی ببینی داری میمیری میفهمی اوف مشکلاتت چقدر کوچیک بود! ولی دیگه دیره!! البته دوستم رو نجات دادم و سریع رسوندمش بیمارستان و الان با مشکلاتش کنار اومده و حلشون کرده و به همه میگه خودکشی اشتباهه!! بازم تصمیم با خودته ولی همونطور که 98% افرادی که خودکشی کردن پشیمون شدن تو هم میشی ولی خیلی دیر
دنبال راهای بهتر باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)