نگران نباش هممون میمیریم دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره ، تنها خوبیه این دنیا اینه که همیشگی نیست.
تشکرشده 141 در 56 پست
نگران نباش هممون میمیریم دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره ، تنها خوبیه این دنیا اینه که همیشگی نیست.
alireza198 (سه شنبه 15 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)