سلام وقتتون بخیر
از دید یه دختر طرز مطرح کردن شما خیلی شبیه درخواست دوستیه و دنترایی که اهل دوستی نباشن به این جور درخواست هاجواب منفی میدن
اگه دفعه بعد خواستین جلو حتما بگین که حاضرین از طریق خانواده تون برای درخواست اشنایی اقدام کنین
این کار به اون دختر این اطمینان رو میده که شما قصد دوستی و مزاحمت و... ندارین.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)