به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 خرداد 96 [ 11:46]
    تاریخ عضویت
    1394-1-10
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    3,201
    سطح
    35
    Points: 3,201, Level: 35
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 118 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام نو لایف

    برادر نوشته ها رو خوندم ....به نظر من شما نباید بیشتر از این اصرار کنید برای ازدواج .....یه مدت قضیه ازدواج و خواستگاری رو رها کنید.....خودش به موقع خودش درست میشه

    مطمئن باشید هنوز وقتش نرسیده

    ازدواج هم رزق است ...رزق هم از قبل مقدر است .....پس اگه رزقی خدا براتون در نظر گرفته حتما خواهد امد .....

    برادر بی تابی نکنید .....این شرایطو قبول کنید ....چون نمیشه این شرایطو تغییر داد ....باید با اون ساز گار بشید ....اگه نتونید سازگار باشید ضربه ی خیلی سختی به خودتون وارد میکنید .........شما هم هنوز خییییلی فرصت دارید ....

    اگه مثلا چند سال دیگه که ایشالا ازدواج کردیید .....به الانتون فکر کنید ...حتما میگید ای کاش این همه غصه نمیخوردم .....زندگیمو میکردم ....شادی میکرددم ......

    وبجای اینکه یه خاطره بد از این روزا داشته باشید یه خاطره خوب باشه......


    خیلی ها مثل شما هستند هم دختر ..هم پسر

    من خودم ماجراهایی توی خواستگار و ازدواج داشتم تا حالا هم قسمتم نشده ازدواج کنم
    چندین و چند خواستگار داشتم که ای کاش هیچکدوم رو نداشتم ....که همشون فقط وقت و پول تلف کردن بودن

    دو بار نامزد کردم و بعد از ازمایش و خرید وقبل از عقد بهم خوردن ..


    حتی الان هم که عقد ام بازم قسمتم نیس چون حدود 8 ماه با نامزدم بودم و الان 7 ماههه از هم جدا ایم ولی هنوز طلاق نگرفته ام

    من هم خیلی ناراحت میشدم .....اما الان بیخیال همه چی شدم .....ان شا الله وقتی طلاق گرفتم هم تا یه مدت نمیخوام دیگه به ازدواج فکرکنم

    برادر عزیز دنیا فقط ازدواج نیس ......خیلی مجال پیشرفت و سرگرمی هس .....به خودت برس .....زندگی کن ....خوش بااش

    الان که ازدواج نکردی یه درد داری اونم اینه که زن نداری .....اما وقتی ازدواج کنی هزار ویک درد پیدا خواهی کرد

    به امید باز سازی دوباره روحیتون

  2. 2 کاربر از پست مفید غزاله 91 تشکرکرده اند .

    nolife (چهارشنبه 06 خرداد 94), parsa1400 (جمعه 11 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.