به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 مرداد 94 [ 09:55]
    تاریخ عضویت
    1393-12-02
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    563
    سطح
    11
    Points: 563, Level: 11
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوباره به دوستان
    بگذارید کمی درددل کنم عزیزان
    من اینجا هم سنخ زیاد دارم
    بگذارید بگویم
    بگذارید کمی آرام بگیرم اینجا
    می بینید که هنوز در حالت تعلیق هستم
    بعد از اون جریانات دیگه پدر و مادرم خسته شدن
    حق هم دارن البته .
    باید فکر دیگه ای کرد
    من آدم خوش بینی هستم اما وقتی می بینم در محل کار یا ... به منی که سی سالمه بابت مجرد موندنم تا الان تیکه میندازن نمی دونم چی باید بگم. به من میگن وااااای تو سی سالته و ... زنت کو بچه ت کو .
    باورتون میشه مسخره می کنن؟؟؟
    اینطوریه
    یکسری فقط دنبال عیب درآوردن هستن
    ولی خیالتون راحت من پوست کلفت تر این حرفام.
    من ظاهرم 25 اینا میخوره اما وقتی میگم سی سالمه یه جوری نگاه می کنن که انگار هشتاد سالمه
    این قضیه هیچی که نداشت دوست و دشمن برام نشون داد. که کی دلسوزه و کی بغض و کینه و حسادت داره. اینکه چه کسی حامیه و چه کسی می کوبه.
    البته رفیقام نه. اونا جونشون می دن ولی بقیه ...

    واقعا این مدت خسته م کردن. کلافه م کردن.
    بچه ها من آلوده ام. شما پاکید. دعا کنید. قضیه به خیر بگذره. خودمم کوفته شدم دیگه. دلم گرفته.
    یه شب نشستم کلی با خدا حرف زدم. کلی گله و شکایت کردم . البته از خیر مطلق جز خیر صادر نمیشه.
    چه کنم دیگه. سعی کردم دوست دختر نداشته باشم و...
    منی که تو سربازی نصیحت می کردم دوست دختر و ... بزارید کنار . راهنماییشون می کردم و ... من که از ازدواج دفاع می کردم که جوونا برید ازدواج کنید الان اینه اوضام. همه ی اونا ازدواج کردن و من هیچی. اونایی که یک اپسیلن عاطفه نداشتن و تو قید این چیزا نبودن زن گرفتن و ... منی که معدن عاطفه و عاشق زن و زندگیم اوضام اینه.
    خدایا ما رو دریاب. دیگه از پا افتادم.

    ای زندگی ...
    دیگه دارم بی خیال میشم. حال ندارم. و الان دارم اشک می ریزم. شاید اینها تاوان چیزی ست که دارم می پردازم.
    این چیزا رو میخونید نگید بابا 30 سالته چقدر سوسولی . نه عزیزان خواهشا پیش قضاوتی نکنید . الگوی صبر و ... تو خونه منم. من کوه بودم در بین دوستان و ... .من خیلیها رو روحیه ی زندگی دادم. به خیلیا کمک روحی روانی کردم که البته لطف خدا بوده. اما الان ناخودآگاه داره گریه م می گیره.
    به خودم که نگاه می کنم می بینم هیچی ندارم. دنیایی که در اون شیرینی زندگی رو نچشیدم و آخرتی که آنچنان که باید برایش تلاش نکردم.
    دلم گرفته. دوستان برام دعا کنید. برای همه کسانی که در شرایط من هستن دعا کنید. من هر کاری تونستم انجام دادم فقط خداست که این گره میتونه حل کنه. البته اگه صلاح می دونه.
    ببخشید که بی ربط نوشتم.
    متشکرم خیلی زیاد

    پ ن - راستی محمد 93 تو چیکار کردی؟
    من کارت دارم چه کنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید nolife تشکرکرده است .

    بارن (جمعه 11 اردیبهشت 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 خرداد 96 [ 11:46]
    تاریخ عضویت
    1394-1-10
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    3,201
    سطح
    35
    Points: 3,201, Level: 35
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 118 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام نو لایف

    برادر نوشته ها رو خوندم ....به نظر من شما نباید بیشتر از این اصرار کنید برای ازدواج .....یه مدت قضیه ازدواج و خواستگاری رو رها کنید.....خودش به موقع خودش درست میشه

    مطمئن باشید هنوز وقتش نرسیده

    ازدواج هم رزق است ...رزق هم از قبل مقدر است .....پس اگه رزقی خدا براتون در نظر گرفته حتما خواهد امد .....

    برادر بی تابی نکنید .....این شرایطو قبول کنید ....چون نمیشه این شرایطو تغییر داد ....باید با اون ساز گار بشید ....اگه نتونید سازگار باشید ضربه ی خیلی سختی به خودتون وارد میکنید .........شما هم هنوز خییییلی فرصت دارید ....

    اگه مثلا چند سال دیگه که ایشالا ازدواج کردیید .....به الانتون فکر کنید ...حتما میگید ای کاش این همه غصه نمیخوردم .....زندگیمو میکردم ....شادی میکرددم ......

    وبجای اینکه یه خاطره بد از این روزا داشته باشید یه خاطره خوب باشه......


    خیلی ها مثل شما هستند هم دختر ..هم پسر

    من خودم ماجراهایی توی خواستگار و ازدواج داشتم تا حالا هم قسمتم نشده ازدواج کنم
    چندین و چند خواستگار داشتم که ای کاش هیچکدوم رو نداشتم ....که همشون فقط وقت و پول تلف کردن بودن

    دو بار نامزد کردم و بعد از ازمایش و خرید وقبل از عقد بهم خوردن ..


    حتی الان هم که عقد ام بازم قسمتم نیس چون حدود 8 ماه با نامزدم بودم و الان 7 ماههه از هم جدا ایم ولی هنوز طلاق نگرفته ام

    من هم خیلی ناراحت میشدم .....اما الان بیخیال همه چی شدم .....ان شا الله وقتی طلاق گرفتم هم تا یه مدت نمیخوام دیگه به ازدواج فکرکنم

    برادر عزیز دنیا فقط ازدواج نیس ......خیلی مجال پیشرفت و سرگرمی هس .....به خودت برس .....زندگی کن ....خوش بااش

    الان که ازدواج نکردی یه درد داری اونم اینه که زن نداری .....اما وقتی ازدواج کنی هزار ویک درد پیدا خواهی کرد

    به امید باز سازی دوباره روحیتون

  4. 2 کاربر از پست مفید غزاله 91 تشکرکرده اند .

    nolife (چهارشنبه 06 خرداد 94), parsa1400 (جمعه 11 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.