خواهش میکنم
متاثر شدم یه جمله ای هست که میگه خدایا چرا همه رو لنگه به لنگه خلق کردی چرا لنگه هر کسو پیشش خلق نکردی
خیلی دلم میخواد زنم اینطوری باشه و این اخلاقارو داشته باشه ولی کسیو گیر نمیارم! منم به دوست دخترم که قرار بود برم خاستکاریش خیلی میگفتم اگه اشکالی هست یا اخلاقم مشکلی داره بگو ... تا حلش کنیم ولی هیچ وقت نمیگفت...


در کل اینو بهت بگم که مشکلت قابل حله و خیلی راحت تر از چیزی که فک کنی میتونی از پسش بر بیای یعنی اصلا مشکل نیستن فقط یه اختلاف سلیقست! ولی توصیه مهمی که میخوام بکنم اینه که حتما یه مشاور تو زندگیت داشه باش برا این مشکل هم به نظرم یه سر به مشاور بزن ببین نظر اون چیه , مطمعنم تاثیرش زیاده ولی هیچ وقت دیگه رو غیرت شوهرت دست نزار این جرفی که زدی میتونست زندگیتو از هم بپاشه