سلام خیلی متاسف شدم از خوندن زندگی تون وامیدوارم باقی زندگی تونو خیلی خوب بسازید
تا به حال با همسرتون در این مورد صحبت کردید؟ مشاوره رفتید ؟ خودتون فکر میکنید پطور میشه این رابطه رو درست کرد؟
تشکرشده 383 در 100 پست
سلام خیلی متاسف شدم از خوندن زندگی تون وامیدوارم باقی زندگی تونو خیلی خوب بسازید
تا به حال با همسرتون در این مورد صحبت کردید؟ مشاوره رفتید ؟ خودتون فکر میکنید پطور میشه این رابطه رو درست کرد؟
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ------که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم
danger (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), khaleghezey (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), بارن (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), سوده 82 (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)