جناب زن و مرد موفق متشکرم که جواب دادید.
من خیلی سعی کردم احترام همسرمو جلو خانوادم داشته باشم. از کاراش چیزی بهشون نگفتم ولی میدونن میزنه و الانم که گذاشته رفته به اصرار اونا اومدم منزل مادرم. اخه نمیزارن تنها باشم. من نه تنها الان که از خونه رفته بلکه قبلشم که ده روزی تو خونه باهم قهر بودیم اصلا سعی نکردم ارتباطی باهاش برقرار کنم. چون خیلی از دستش عصبانی و ناراحتم. دلم بدجور شکسته. ولی اونم هیچ کاری نکرده و حتی نگفت که میخواد بره به هیچ کس نگفت من نیستم هوای زنمو داشته باشید. من قبلش بهش گفته بودم برو دنبال کار. حالا به مادرش گفته چون من گفتم بره دنبال کار اونم رفته. اصلا همیشه همینطوره وقتی میگیم برو کلاه بیار میره سر میاره. چون بهش گفتم دنبال کار باش اینم باید بزاره بی خبر نه غقط از خونه بلکه از شهر بره.
خیلی خستم. دارم کم کم فکر جدایی رو تو سر میپرورم. فکر میکنم این زندگی دیگه زندگی نمیشه. اون هر کاری بخواد میکنه و قبول نمیکنه کارش اشتباهه. راستی فایل کلید مرد و کلید زن رو گوش دادم. فعلا تو مرحله بدی هستم و این راهکارا الان برام کارایی نداره. بازم ممنون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)