واای مرسی مینوشم
چه ذعای خوبی.
منم برای دوستان قبل مخصوصا شما مینوش جان و دوست های بعدی "بصیرت و خوداگاهی " پشتکار زیاد و یه عشق دوست داشتنی که موجبات پیشرفت و موفقیت لحظه به لحظه رو فراهم کنه ارزومندم.![]()
تشکرشده 1,784 در 580 پست
واای مرسی مینوشم
چه ذعای خوبی.
منم برای دوستان قبل مخصوصا شما مینوش جان و دوست های بعدی "بصیرت و خوداگاهی " پشتکار زیاد و یه عشق دوست داشتنی که موجبات پیشرفت و موفقیت لحظه به لحظه رو فراهم کنه ارزومندم.![]()
نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
"کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".فریدریش هایلر، نیایش، ص 331
meinoush (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), فدایی یار (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (چهارشنبه 16 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)