سلام مرسدس62 خیلی ممنون ک نظر دادین .دقیقا منم همین اعتقادو دارم ک اگه هم بخواد عوض شه تو ظاهر عوض میشه باطنا اعتقادی نداره.بعد دعوا پرسیدم ک مگه تو فلان جا ندیدی ناراحتی پیش اومی اینجا چرا تکرار کردی گفت ک یادم نبود.بابای محترمشونم یه بار نگفتن ک حق با تو است اشتباه کرده.فقط منو نصیحت میکرد ک بچه هست و اونا از بچگیش پیش باهمن و...کلا رابطه ها سرد شده یعنی تو مسافرت واسم زهر کردن انگار نه انگار مقصرم من میبینن