سلام خیلی متاسفم از اتفاقی که واستون افتاده. خیلی راحت با لج و لجبازی جدا شدید .دعواهای شدید واسه خیلیا پیش میاد اشتباهتون این بود که واسه تهدیدم شده حرف از جدایی زدین از اول .. شوخی شوخی جدی شد . الانم شما همسر ایشون نیستید . ایشونم حق داره برای زندگی خودش تصمیم بگیره . بنظرم اگه میخواین به زندگیتون برگردین باید اول یسری مشکلاتو حل کنید که دوباره پیش نیان . حتما مشاوره برین .
مظمون اون اس ام اس چی بود که منشی فرستاد ؟ کاری بود یا چیز دیگه
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
علاقه مندی ها (Bookmarks)