
نوشته اصلی توسط
morteza2487
قبول! ولی حالا یه سؤال!
چرا خانومای محترم توی کارهایی که اصلا بهشون ارتباطی نداره خودشون و دخیل می کنن!؟ منشی ما خواهر شریکم که مدیرعامل شرکته بود!! من که نمیتونستم بگم خواهرت و نیار توی شرکت!
بعدشم، اصلا مسایل محل کار من به خانومم چه ارتباطی داره؟ مگه من توی مسائل محل کار ایشون میتونم نظر بدم؟؟؟
بهتر نیست یه مقدار هم توی گوش خانومها بخونید و فرهنگسازی کنید که توی هر موضوعی دخالت نکنن ؟!؟!؟
با توضیحاتی که از خانمتون نوشتید به نظر نمی رسه زن شکاک و غرغرو و بی منطقی باشه.
چیزی هم که در مورد منشی گفتید خیلی واضح نیست.
اما
شما می تونستید با همسرتون در این مورد درست صحبت کنید و بگید که شریکتون دوست داره خواهرش را به عنوان منشی بیاره و شما هم درست نمی بینید مخالفت کنید.
توی محیط کار هم طوری برخورد می کردید که هر کس شب سرش از بالش افتاد به شما اس ام اس نده !
خوبه همکار مرد به خانمتون اس ام اس بده گلوم درد می کنه چی بخورم؟
خانمت وایبر نصب کرده روی گوشیش شما کن فیکون کردی، حالا می گی تو مسائل کاری من دخالت نکنه؟ گردن درد منشی شما جزو مسائل کاریتونه؟
تا زمانی که این فشارها و شکنجه های روانی به اسم همکارمه، دلم می خواد، همه جای گوشیم را قفل می کنم و ... ادامه داره
و از اونطرف ایشون حق نداره با خواهرش تو وایبر حرف بزنه
ادامه داشته باشه، دیوانه نیست که دوباره برگرده به شکنجه گاه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)