به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 78

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط morteza2487 نمایش پست ها
    قبول! ولی حالا یه سؤال!
    چرا خانومای محترم توی کارهایی که اصلا بهشون ارتباطی نداره خودشون و دخیل می کنن!؟ منشی ما خواهر شریکم که مدیرعامل شرکته بود!! من که نمیتونستم بگم خواهرت و نیار توی شرکت!
    بعدشم، اصلا مسایل محل کار من به خانومم چه ارتباطی داره؟ مگه من توی مسائل محل کار ایشون میتونم نظر بدم؟؟؟
    بهتر نیست یه مقدار هم توی گوش خانومها بخونید و فرهنگسازی کنید که توی هر موضوعی دخالت نکنن ؟!؟!؟
    با توضیحاتی که از خانمتون نوشتید به نظر نمی رسه زن شکاک و غرغرو و بی منطقی باشه.
    چیزی هم که در مورد منشی گفتید خیلی واضح نیست.
    اما
    شما می تونستید با همسرتون در این مورد درست صحبت کنید و بگید که شریکتون دوست داره خواهرش را به عنوان منشی بیاره و شما هم درست نمی بینید مخالفت کنید.

    توی محیط کار هم طوری برخورد می کردید که هر کس شب سرش از بالش افتاد به شما اس ام اس نده !

    خوبه همکار مرد به خانمتون اس ام اس بده گلوم درد می کنه چی بخورم؟

    خانمت وایبر نصب کرده روی گوشیش شما کن فیکون کردی، حالا می گی تو مسائل کاری من دخالت نکنه؟ گردن درد منشی شما جزو مسائل کاریتونه؟

    تا زمانی که این فشارها و شکنجه های روانی به اسم همکارمه، دلم می خواد، همه جای گوشیم را قفل می کنم و ... ادامه داره
    و از اونطرف ایشون حق نداره با خواهرش تو وایبر حرف بزنه
    ادامه داشته باشه، دیوانه نیست که دوباره برگرده به شکنجه گاه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    morteza2487 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), واحد (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), من راضیه هستم (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), اقای نجار (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), بارن (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), سوده 82 (یکشنبه 06 اردیبهشت 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 مهر 99 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1394-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    10,371
    سطح
    67
    Points: 10,371, Level: 67
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassRecommendation Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,397

    تشکرشده 182 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    با توضیحاتی که از خانمتون نوشتید به نظر نمی رسه زن شکاک و غرغرو و بی منطقی باشه.
    چیزی هم که در مورد منشی گفتید خیلی واضح نیست.
    اما
    شما می تونستید با همسرتون در این مورد درست صحبت کنید و بگید که شریکتون دوست داره خواهرش را به عنوان منشی بیاره و شما هم درست نمی بینید مخالفت کنید.

    توی محیط کار هم طوری برخورد می کردید که هر کس شب سرش از بالش افتاد به شما اس ام اس نده !

    خوبه همکار مرد به خانمتون اس ام اس بده گلوم درد می کنه چی بخورم؟

    خانمت وایبر نصب کرده روی گوشیش شما کن فیکون کردی، حالا می گی تو مسائل کاری من دخالت نکنه؟ گردن درد منشی شما جزو مسائل کاریتونه؟

    تا زمانی که این فشارها و شکنجه های روانی به اسم همکارمه، دلم می خواد، همه جای گوشیم را قفل می کنم و ... ادامه داره
    و از اونطرف ایشون حق نداره با خواهرش تو وایبر حرف بزنه
    ادامه داشته باشه، دیوانه نیست که دوباره برگرده به شکنجه گاه.
    اولا همه اونایی که شما گفتین قبلاً در موردش باهم صحبت کرده بودیم.
    دوماً عرض کردم منشی دختر عموم بوده! همونجوری که همسرم دختر عمومه!
    اگه شما یه چیزی بلد باشید هیچکس! حتی پسر عموتون! نباید ازتون سؤالی درموردش بپرسه!؟!؟!؟
    سوماً من میگم همه مشکلات رفتارم و قبول کردم و دارم روشون کار میکنم. الانم که اینجام اومدم که دوستان و اساتید عزیز راهنماییم کنن که از چه راههایی و با چه کارهایی میتونم دوباره دل همسرم و بدست بیارم!!!! .
    چهارماً ..... بابا!!!! من با چه زبونی بگم که با وایبر یا هر برنامه شبکه اجتماعی مشکل نداشتم و ندارم؟؟!؟!؟!؟ مشکل من حرف شنوی همسرم بود که داشت کمرنگ میشد و همه فکر و روانم و بهم ریخته بود!
    لطفاً متعصبانه پست نزنید و انرژی منفی هم ندید! ممنون میشم

    - - - Updated - - -

    اینو یادم رفت بگم! حدود یکساله که با شریکم دعوام شده و کلا دفتر شرکت و جمع کردیم و اثری از اون خانوم منشی نیست!
    در ضمن هیچکدوم از خواهرای همسرم توی گوشیشون وایبر ندارن که بخواد باهاشون حرف بزنه !
    ویرایش توسط morteza2487 : یکشنبه 06 اردیبهشت 94 در ساعت 14:58


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم را دوست دارم، اما به من خیلی بی توجه شده!
    توسط maryam_sh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 19:32
  2. شوهری که منو دوست داشت حالا به من بی توجه شده!!
    توسط مژگان 2 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 31 شهریور 91, 08:33
  3. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  4. ناتواني در بيان دوست داشتن
    توسط ايدا هاشمي در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 07 دی 86, 01:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.