بازم سلام
خواهرم دیروز رفته بود مدرسه وقتی برگشته خونه به خواهرم گفته من خیلی زود گوشی میخوام یه گوشی هم باشه که مال خودم باشه.
باید واسم بخرید (گوشی قبلیش واسه خواهرم بود که دست اون بوده)
گفته من اصلا مشاوره هم نمیام
خواهرم باهاش کمی حرف زده و قانع شده که بره مشاوره. مشاوره هم رفت دیگه نمیدونم مشاور چی بهش گفته بوده و چی شده.
این دوستاش باز حرف یادش دادن.
یه بار یکی از دوستاش بهش گفته بود که برو به خانوادت بگو عشقمه، جلو خانواده بایست...
خدا همه جوونا و نوجوونا رو به راه راست هدایت کنه.