شما کفتین "متاسفانه متاسفانه دختر خانم خوب خیلی کم پیدا میشه" , از کجا تشخیص میدین که دختری خوبه یا نه؟ چون من خودمم تو فکر ازدواجم و خیلی خیلی میترسم دختره خوب از اب در نیاد یا مثلا قبل من یا چند نفر دوست بوده باشه اصلا نمیدونم چطوری باید تحقیق کنم
تشکرشده 42 در 25 پست
شما کفتین "متاسفانه متاسفانه دختر خانم خوب خیلی کم پیدا میشه" , از کجا تشخیص میدین که دختری خوبه یا نه؟ چون من خودمم تو فکر ازدواجم و خیلی خیلی میترسم دختره خوب از اب در نیاد یا مثلا قبل من یا چند نفر دوست بوده باشه اصلا نمیدونم چطوری باید تحقیق کنم
abi.bikaran (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), inventor (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), khaleghezey (سه شنبه 19 خرداد 94), فدایی یار (یکشنبه 06 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)