دوست عزیز این تفاوتهایی که ازشون به عنوان تفاوت فرهنگی اسم بردی بین هر دو تا خانواده به شدتهای متفاوت و در زمینه های متفاوت وجود داره.من با خانواده همسرم در نگاه اول و کلی تفاوتهای آنچنانی نداشتیم اما این بدین معنی نیست که کاملا مطابق بودیم. بعد از شروع زندگی کم کم متوجه تفاوتهای ریز و درشتی شدم.مادر شوهر من یک زن سنتی مسن و کاملا بیسواد هستند که رفتارها و عقایدی داشتند که باعث آزار من میشد اما الآن بعد از چندین سال زندگی و فراز و نشیبهایی ساخته شدم.به مرور ضعفهای خودم رو برطرف کردم و الآن با خانواده همسرم رابطه خوبی دارم و تفاوتها را پذیرفتم و با همون مادر شوهر بیسواد ارتباط خوبی دارم در حالی که خودم تحصیلات دانشگاهی دارم و مدام اهل مطالعه هستم و مرتب در حال افزایش آگاهی هایم.تا میتونی روی خودت کار کن نه روی دیگران.من با توجه به تجربیات خودم میگم که شاید بیش از 90 درصد مسایل در خود ماست.
از ماست که بر ماست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)