اولا اینو بگم که الان هرچی شما اصرار کنی دختره فک میکنه کیه و تاقچه بالا میزاره پس منت کشی ممنوع!
دوما ببین طرف رک بهت گفته می خوام جوونی کنم خوب این یعنی اون معیارای شمارو نداره, ایا شما حاضری با کسی باشی که دلش بخواد جوونی کنه؟!
این شخص از جهتی که شما نکاه میکنی خوبه ولی اگه به بقیه معیار هات نکها کنی میبینی که اصلا شخص مناسبی نیست! شما هم متاصفانه درگیر احساس شدی احساست کم شه سر عقل میای و خودت میگی خوب شد اینو نگرفتما!
دختری که تعادل نداره رو چطوری میخواید باهاش برید زیر یه سقف؟! خوب سخته کل زندگیت خراب میشه
شما حتما با یه مشاور حرف بزن و بشینید رو معیارات بحث کنید و بزا مشاور چشمتو نسبت به بقیه معیارا باز کنه من خودم میخواستم با کسی ازدواج کنم که میگفتم بهتر از این تو دنیا دختر نیست و واقعا اینو با تمام وجو باور داشتم!! چرا چون با معیارام کاملا میخوند وقتی رفتم پیش مشاور دیدم من فقط 10% از معیارای یک ازدواج رو مد نظر میگیرم و کلی معیار هست که بهشون توجه نمیکنم مثل ثبات طرف مقابل مثل بلوغ فکری و... الان میبینم چه خوب شد از طرف جدا شدم و زندگی با اون واقعا جهنم میشد برام! ولی وقتی عاشق بودم کور بدم واقعا عشق ادمو کور میکنه شما هم بزا یه کم احساست تعدیل بشه مطمعن باش منطقی میشی
1- منت کشی ممنوع چون با این کار دختره ندونسته خودشو بیشتر عقب میکشه هم خودشو بدبخت میکنه هم تورو
2- حتما با مشاور رو معیارات بحث کن هنون کلی معیار مونده که تو نمیدونی








علاقه مندی ها (Bookmarks)